مدیر منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان مطرح کرد؛

طی ۶ سال ۲۳ کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی به بهره‌داری رسیده است

  • شناسه خبر: 183019
طی ۶ سال ۲۳ کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی به بهره‌داری رسیده است

مدیر منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: در کل منطقه ویژه اقتصادی طی ۶ سال ۲۳ کارخانه به بهره‌داری رسیده و ۱۷ کارخانه دیگر تا یکسال آینده به بهره‌برداری می رسد.

خانه » رفسنجان » طی ۶ سال ۲۳ کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی به بهره‌داری رسیده است

به گزارش خانه خشتی؛ حمیده واعظی در حاشیه افتتاح فاز اول طرح تولید ماسک نانو در منطقه ویژه اقصادی رفسنجان، اظهار کرد: با حضور سرمایه‌گذاران، همت و تلاش مسئولان شهرستان کارهای بزرگی انجام شده است.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به اینکه صنعتگران ما امروز رزمندگان جبهه تولید هستند،افزود: به یمن و برکت انقلاب اسلامی و همکاری همه مسئولان، توانستیم ارزش‌آفرینی کرده و  اشتغال که مهمترین دغدغه است را مهیا سازیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ موفقیتی صورت نمی‌گیرد مگر با همکاری همه مجموعه، بیان کرد:  امیدواریم ما هم بتوانیم در این زمینه به‌ عنوان یک فرد در جایگاهی که قرار داریم کمک کنیم تا سرمایه‌گذاران در جهت توسعه کشورمان گام بردارند.
مجید کهنوجی مدیر منطقه ویژه اقتصادی شهرستان رفسنجان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی سومین پروژه توسط رنجبر با سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار یورو اجرا شده است  و همین مقدار به پروژه اضافه می‌شود و ۳۵ نفر اشتغالزایی دارد .

وی افزود:  فاز بعدی هم برای  ۳۵ نفر اشتغالزایی خواهد شد و  با طرح‌های توسعه جمعا ۱۰۰ نفر اشتغال به مجموعه اضافه می‌شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به اینکه  اولین پروژه فروکروم در منطقه توسط سرمایه گذار رنجبر ایجاد شد، گفت: این پروژه در خاورمیانه از لحاظ ظرفیت حرف اول را می‌زند و ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: پروژه فروکروم با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصد چینی‌ها و مالکیت ۸۰ درصد این کارخانه ایرانی‌ها هستند شروع به کار کرد که در حال حاضر ۲۰۰ نفر ایرانی در این کارخانه مشغول به کار هستند.

کهنوجی گفت: در کل منطقه ویژه اقتصادی طی ۶ سال ۲۳ کارخانه به بهره‌داری رسیده و ۱۷ کارخانه دیگر تا یکسال آینده به بهره‌برداری می رسد که برای یک‌هزار و ۱۰۰ نفر دیگر اشتغالزایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
افتتاح حمیده واعظی دهه فجر رفسنجان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    چرا وقتی این همه الودگی مس سرچشمه به مردم وکشاورزی رفسنجان خسارت میزند درامد ان بیشتر نصیب بقیه استان کرمان میشود مثلا ورزشگاه 30 هزار نفری کرمان با پول رفسنجانی ها ساخته شده چرا مسولین بفکر خود رفسنجان نیستند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان