مراسم پیوند فاطمی ۹ زوج در رفسنجان همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 182939
مراسم پیوند فاطمی ۹ زوج در رفسنجان همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد/ تصاویر

همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و دهه مبارک فجر مراسم پیوند فاطمی برای ۹ زوج در این شهرستان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » مراسم پیوند فاطمی ۹ زوج در رفسنجان همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در آئین جشن پیوند فاطمی ۹ زوج رفسنجانی با بیان اینکه آغاز زندگی در چنین روزی مایه خیر، نورانیت و برکت خواهد بود، اظهار کرد: در این روز مقدس این زوج ‌ها پیمان زناشویی و زندگی اجتماعی خود را آغاز می‌کنند، آن هم روزی که به‌نام بانویی است که پدرش دست او را می‌بوسید و به احترام او قیام می‌کرد و همواره می‌گفت «فاطمه پاره تن من است، او مینوی‌ من است، فاطمه هم‌خلق، هم‌سیما و هم‌خوی‌ من است».

امام جمعه موقت رفسنجان با اشاره به میلاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره)، گفت: تولد ایشان مصداق روشنی از کوثر است و همچنین مقام معظم رهبری هم از مصادیق کوثر است.

وی با تاکید اینکه جامعه دچار انحطاط و فساد نشود و اینکه جوانان به انحراف کشیده نشوند، مسئولان وظیفه دارند آستین همت را بالا بزنند و زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند، افزود: مسلما‌ دخترها و پسرهای جوان، صالح و در مسیر طاعت و بندگی پروردگار هستند و نمی‌خواهند به‌ فساد کشیده شوند؛ پس والدین بهتر است زمینه و مقدمات ازدواج را برای جوانان فراهم کنند.

حسینی عنوان کرد: جوانان در این شرایط اقتصادی از ازدواج شانه خالی می ‌کنند و می‌گویند که حوائج و نفقه زنان‌مان را از کجا تأمین کنیم، که این بدبینی و سوءظن نسبت به پروردگار متعال است.

وی تأکید کرد: لازم است که مقدمه چنین کارهایی فراهم شود تا از فساد اخلاقی و اجتماعی جلوگیری شود و اینکه جامعه ما در حال پیری است که باید نسل ایجاد کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
آئین جشن پیوند فاطمی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان