به میزبانی انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان صورت گرفت؛

سومین تور صنعت و رسانه در رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 182857
سومین تور صنعت و رسانه در رفسنجان + تصاویر

به میزبانی انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان سومین تور صنعت و رسانه با هدف آشنایی بیشتر با صنایع شهرستان برپا شد.

خانه » اجتماعی » سومین تور صنعت و رسانه در رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، سومین تور صنعت و رسانه به میزبانی انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان با حضور جمعی از اصحاب رسانه به منظور بازدید از مجموعه های صنعتی شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد.

این اقدام با هدف آشنایی بیشتر اصحاب رسانه و عموم مردم با توانمندی های صنایع شهرستان در سال جهش تولید انجام می شود.

طرح توسعه ای کارخانه اروند چرخ و واحدهای نیروگاه راهبران برق، استخراج فلزات نادر و تولیدی نایلون و نایلکس در جریان سومین تور صنعت و رسانه مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت.

بابک فارسی مدیرعامل انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان در آغاز این تور در جمع خبرنگاران بیان کرد: جریانات صنعت و اقتصاد همیشه جزو آسیب پذیرترین بخش ها بود و با این در کشورمان پیشرفت‌هایی داشتیم.
وی افزود: اوایل دهه ۸۰ وضعیت رفسنجان به سمت و سوی خاص و ثبات قابل قبولی رفت، بیشتر صنایع شهرستان که نزدیک به ۱۵ سال از عمر کارشان می‌گذرد نظیر کارخانه های اروند چرخ و کاشی برلیان هنوز پابرجا هستند.
فارسی ادامه داد: این صنایع امروز هم پس از سالها هنوز پشیمان نیستند اما دلشان از بی مهری گرفته است، شرایط خاص تحمیلی بوده همه در یک جبهه بودیم اما برخی اوقات مشکل سازمانی و ساختاری بود که انتطار حل آن بود که نه تنها حل نشده بلکه بیشتر هم شد.
وی خاطر نشان کرد: در طول سال‌های گذشته با راه اندازی انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی از حمایت و همراهی رسانه ها تشکر می کنیم ، همیشه دغدغه های اجتماعی داشتیم که در این راستا موج حمایت های مردمی ایجاد شد.
فارسی گفت: همیشه سعی کردیم در رسالت فرهنگی و رسانه ای انجمن یک رسانه فعال باشیم و همه فعالیت های آن منعکس شود.
فارسی بر حمایت از رسانه ها تاکید کرد و گفت: ارتباط تعریف شده میان رسانه و صنایع می تواند اثربخش باشد، در اوج تحریم ها شاهد قراردادهای خوبی در برخی صنایع شهرستان بودیم که بسیار امیدوار کننده است اما از انعکاس اینگونه موضوعات غفلت شده است.
مدیر عامل انجمن کارآفرینی رفسنجان خاطر نشان کرد: بهترین حلقه اتصال رسانه و صنایع می تواند انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرک صنعتی رفسنجان صنایع رفسنجان صنعت و رسانه کارآفرینی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان