مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان:

انجام ۸۵۳ مورد عملیات آتش نشانی طی ۹ ماه امسال در رفسنجان

  • شناسه خبر: 182823
انجام ۸۵۳ مورد عملیات آتش نشانی طی ۹ ماه امسال در رفسنجان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از انجام ۳۵۸ مورد عملیات اطفاء حریق و ۴۹۵ مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان رفسنجان در ۹ ماه سال جاری خبرداد.

خانه » آخرین اخبار » انجام ۸۵۳ مورد عملیات آتش نشانی طی ۹ ماه امسال در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ علی رمضانی نژاد با اعلام این خبر، افزود: از مجموع ۳۵۸ مورد عملیات اطفاء حریق ۹۲ مورد مربوط به منزل مسکونی و ۴۰ مورد مربوط به مراکز تجاری، اداری و انبار ،۱۲ مورد مراکز صنعتی، دامداری و کشاورزی، هشت مورد مربوط به شبکه انتقال برق،۵۱ مورد مربوط به وسائط نقلیه، ۵۲ مورد مربوط به درختان، ۱۰۳ مورد مربوط به زباله و مواد پسماند ۱۱مورد مربوط به ایمن سازی وپیشگیری است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از زنده گیری حیوانات وحشی و موذی با ۳۶۲ مورد به عنوان دارنده بیشترین سهم از حوادث امدادو نجات یاد کرد و گفت :از مجموع عملیات امداد و نجات ۴۹ مورد مربوط تصادفات و واژگونی خودرویی، ۱۶ مورد امداد آسانسور، ۱۲ مورد سقوط در چاه، هشت موردمربوط به سقوط و نجات از ارتفاع و ۴۸   مورد باقی مانده آن مربوط به سایر موارد بوده است.

رمضانی نژاد با اشاره به این موضوع که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد، بیان کرد: در مجموع عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی این نه ماه ۵۶ نفر مصدوم  و متاسفانه ۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

رمضانی نژادخاطر نشان کرد: مراسم غبارروبی و گل افشانی گلزار مطهر شهدا و رژه خودرویی درسطح شهر و اجرای مانور به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، مشارکت در برگزاری مراسم باشکوه نمازجمعه، هشدار به شهروندان درسطح شهر در راستای دستور ستاد ملی مقابله با کرونا جهت پیشگیری از شیوع ویروس کووید۱۹، ارائه ۴۰ مورد آموزش پیشگیری در اماکن اداری، تجاری،مسکونی، خدماتی، درمانی، ورزشی، فرهنگی و کارخانه از اهم فعالیتهای این سازمان در نه ماهه سال جاری بوده است.

این مقام مسئول افزود : تهیه تشک نجات قابل حمل، خرید وسایل آتش نشانی شامل شیلنگ ، دستکش ، چکمه اتش نشانی، چراغ قوه دستی وپیشانی ،نازلهای مختلف آتش نشانی ،سه پایه چاه با وینچ ۵۰ متری،فن تخلیه دود همراه با داکت ۱۰ متری ، و همچنین هالیگان امداد و نجات از دیگر اقدامات مهم در این مدت بوده است.

وی رضایت کلی شهروندان را از مهمترین وظایف خود دانست و افزود: در هر شرایطی با تمام توان خود، با عنایت به امکانات و تجهیزات موجود جهت خدمت به شهروندان آماده‌ایم و در راستای نجات جان و اموال مردم که هدف اصلی ماست از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان علی رمضانی نژاد عملکرده نه ماهه آتش نشانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان