نیم رخ انقلاب در رفسنجان به نمایش گذاشته می شود

  • شناسه خبر: 182783
نیم رخ انقلاب در رفسنجان به نمایش گذاشته می شود

شهردار رفسنجان از برگزاری نمایشگاه «نیم رخ انقلاب» به مناسبت دهه فجر در محل خیابان شهدا خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تصویر پنج شهید انقلاب رفسنجان به صورت نقاشی سیاه قلم توسط پنج هنرمند از ۱۳ تا ۲۱ بهمن ماه ترسیم می شود.

خانه » آخرین اخبار » نیم رخ انقلاب در رفسنجان به نمایش گذاشته می شود

به گزارش خانه خشتی؛ به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر میادین و معابر، خیابان های شهر آذین بندی شده است و گوشه گوشه شهر رفسنجان پر شده است از بوی انقلاب و تولد انقلابی که در اوج قدرت و اقتدار است.
با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به یاد دوران انقلاب می افتیم و می فهمیم که هنوز هم قلب مردم این دیار به عشق انقلاب و رهبرشان می تپد.
محمد مختاری در گفتگو با خانه خشتی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای فضای سازی محیطی سطح شهر، عملیات نصب المان های موضوعی و همچنین آذین بندی میادین اصلی سطح شهر اجرا شد.

شهردار رفسنجان از نصب بالای ۱۵ هزار متر طول ریسه الوان به رنگ های سبز، سفید و قرمز در هفت میدان شهر و معابر خبر داد و گفت: ریسه بندی و آذین بندی معابر، میادین و خیابان های شهری، نصب بنر از جمله برنامه‌های‌ شهرداری رفسنجان در فضاسازی دهه فجر در سطح شهر است.

وی بیان کرد: شهرستان رفسنجان هفت شهید در دوران انقلاب تقدیم نظام کرده است و از این تعداد، پنج شهید مربوط به شهر رفسنجان است که هر ساله به مناسبت دهه فجر برای معرفی آنها در شهر فضاهایی در نظر گرفته می شود.
مختاری افزود: از آنجائیکه محل شهادت سه شهید انقلاب در خیابان شهداست، امسال این خیابان را برای نصب پوستر این شهیدان در نظر گرفتیم.

شهردار رفسنجان از برگزاری نمایشگاه «نیم رخ انقلاب»، نقاشی سیاه قلم شهدای انقلاب اسلامی رفسنجان به مناسبت دهه فجر در محل خیابان شهدا خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تصویر پنج شهید انقلاب رفسنجان به صورت نقاشی سیاه قلم توسط پنج هنرمند از ۱۳ تا ۲۱ بهمن ماه در جایگاهی که در خیابان شهدا به همین منظور آماده شده است، ترسیم می شود و بعد از اتمام کار به خانواده های این شهدا تقدیم خواهد شد.

وی افزود: این فعالیت توسط حوره فرهنگی اجتماعی شهرداری  و با همکاری فرهنگسرای رسانه صورت گرفته است.


شهردار رفسنجان تصریح کرد: همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن که با ایام دهه فجر همزمان شده است، طی مراسمی از بانوان شاغل در این ارگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

مختاری ادامه داد: نمایش و تداعی نمادین ایام الله دهه فجر بر روی اتوبوس های شهری کاری است که توسط فرهنگسرای جوان به مناسبت ایام دهه فجر انجام گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دهه فجر رفسنجان شهدای انقلاب شهرداری نمایشگاه نیمرخ انقلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان