پیام تبریک فرماندار ، امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه فجر

  • شناسه خبر: 182732
پیام تبریک فرماندار ، امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه فجر

فرماندار ، امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با صدور پیامی این روز را تبریک گفتند.

خانه » آخرین اخبار » پیام تبریک فرماندار ، امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به مناسبت دهه فجر

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی ، حجت الاسلام عسکری امام‌جمعه، حجت الاسلام جلالی در آستانه دهه مبارک فجر، با صدور پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم به ویژه مردم شهرستان رفسنجان تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است. بدون شک تداوم راه و مسلک شهدای گرانقدری چون سپهبد قاسم سلیمانی در گرو اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جامعه است.

چهل و یک سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این سالها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است. چهل و یک سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده است.

امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود امده است سرآغازی باشد تا بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا که داغ بزرگی را بر دل ملتمان و همه کشورهای دیگر قرار داده فائق آییم و روزگارمان را به مانند گذشته عاری از بیماری و مصیبت گرداند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه مردم انقلابی شهرستان رفسنجان تبریک و تهنیت عرض می‎نمایم. امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه پسام تبریک رفسنجان فرماندار نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان