رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در رفسنجان بصورت خودرویی و موتوری برگزار می شود

  • شناسه خبر: 182691
راهپیمایی ۲۲ بهمن در رفسنجان بصورت خودرویی و موتوری برگزار می شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصورت رژه خودرویی و موتوری راس ساعت ۹:۳۰ از میدان علی ابن ابیطالب(ع) به سمت میدان سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار

خانه » اجتماعی » راهپیمایی ۲۲ بهمن در رفسنجان بصورت خودرویی و موتوری برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام حسنی امروز در جمع خبرنگاران رفسنجان با تشریح برنامه های ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اظهار کرد: برنامه ریزی ویژه ای برای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده شده و نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید انصاری با حضور مسئولان آغازگر مراسم انقلاب در رفسنجان است.

وی افزود: ویژه برنامه تجلیل از خانواده ها و همسران معظم شهدا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا و تولد امام خمینی(ره) ویژه بانوان با همکاری حوزه خواهران حضرت زینب(س) و دفتر امام جمعه در ۱۵ بهمن ماه برگزار می شود.

حسنی خاطر نشان کرد: میهمانی لاله ها و عطرافشانی قبور شهدا در سراسر گلزارهای شهدای شهرستان با حضور خانواده های معظم شهدا در روز پنجشنبه ۱۵ بهمن برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رفسنجان چهار شهید انقلاب را تقدیم نظام کرده است و انصافا همه ما مدیون این عزیزان هستیم، دیدار با خانواده این شهدا در دستور کار ویژه ستاد دهه فجر قرار دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: میزخدمت ادارات و پایگاه سلامت هلال احمر و جامعه پزشکی بسیج برای خدمت رسانی به نمازگزاران روز جمعه ۱۷ بهمن ماه در مصلی برپا می شود.

وی تاکید کرد: تمامی برنامه های دهه مبارک فجر مطابق با سیاست های ستاد کروناست و بر رعایت پروتکل های و دستور العمل های بهداشتی تاکید می شود.

حجت الاسلام حسنی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصورت رژه خودرویی و موتوری راس ساعت ۹:۳۰ از میدان علی ابن ابیطالب(ع) به سمت میدان سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار و از طریق رسانه ها و فضای مجازی پخش می شود.

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه ده شب ده کرسی توسط دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی و مجمع قاریان شهرستان در مساجد، حسینیه ها و تکایای شهرستان برپا می شود.

حسنی یادآور شد: فضاسازی و تزیین شهری توسط شهرداری، ادارات، اصناف و همه کسانی که خود را مدیون این انقلاب می دانند، انجام می شود.

برچسب ها:
دهه فجر راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان