امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

رسانه یک ظرفیت و فرصت تاثیر گذار و ارزشمند است

  • شناسه خبر: 182648
رسانه یک ظرفیت و فرصت تاثیر گذار و ارزشمند است

امام جمعه رفسنجان گفت: رسانه یکی از ابزار و بسترهای تاثیر گذار در مساله فرهنگ و ایجاد فرهنگ های صحیح و فرهنگ سازی است که در قالب نوشتاری، شنیداری و یا دیداری فعالیت دارد.

خانه » آخرین اخبار » رسانه یک ظرفیت و فرصت تاثیر گذار و ارزشمند است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری صبح امروز در آیین بیست و یکمین سالگرد افتتاح رادیو رفسنجان و تجلیل از کارشناسان این رسانه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیست و دو سالگی تاسیس رادیو رفسنجان را به اصحاب رسانه، موسسین و اداره کنندگان و تامین کنندگان این رسانه ارزشمند تبریک عرض می کنم.
وی افزود: امروزی ها میراث دار سرمایه ارزشمند رادیو هستند، رسانه یکی از ابزار و بسترهای تاثیر گذار در مساله فرهنگ و ایجاد فرهنگ های صحیح و فرهنگ سازی است که در قالب نوشتاری، شنیداری و یا دیداری فعالیت دارد.
عسکری بیان کرد: نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی بسیار موثر بوده و هست و یک دانشگاه بزرگ است.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: رادیو رفسنجان مجموعه ای موفق در زمینه اطلاع سانی و بیان مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خانه و خانواده، تصمیمات نهادهای دولتی به ویژه در ایام کرونا بوده و نقش برجسته ای در توجیه مردم داشته است.
وی تصریح کرد: در سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی صدا و سیما سنگ تمام گذاشت و همه پای کار بودند و در صحنه حضور داشتند.
حجت الاسلام عسکری با اشاره به مضمون آیه “قولو للناس حسنی” تصریح کرد: مخاطبین رادیو و رسانه قشر خاصی از مردم نیستند، عامه مردم هستند و کار هنرمندانه و با ظرافتی است که با همه با ادب سخن گفته شود.
وی افزود: از همه اقشار با اندیشه های مختلف شنونده این رسانه فراگیر هستند لذا برخورد بایستی عالمانه، قانع کننده بر مبنای علم و قانون و فطرت باشد تا تاثیر گذار بالایی داشته باشد.
امام جمعه رفسنجان گفت: رسانه یک ظرفیت و فرصت تاثیر گذار و ارزشمند است، همانگونه که مسئولان و دست اندر کاران به آن توجه دارند این توجه باید بیشتر شود.
وی خاطر نشان کرد: به توصیه رهبر حکیم انقلاب کسانی که می خواهند با رسانه سخن بگویند باید وقت بگذارند، بر روی واژه ها دقت شود چرا که یک واژه غلط می تواند یک موج شائبه در جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آیین بیست و یکمین سالگرد افتتاح رادیو رفسنجان امام جمعه رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان