رئیس دانشگاه آزاد رفسنجان مطرح کرد؛

گام بلند دانشگاه آزاد واحد رفسنجان در مسیر جهش تولید و تولید محصولات کشاورزی

  • شناسه خبر: 182566
گام بلند دانشگاه آزاد واحد رفسنجان در مسیر جهش تولید و تولید محصولات کشاورزی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان گفت: طی سه سال اخیر در زمینه جهش تولید و تولید محصولات کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی کارهای بزرگی انجام شده است.

خانه » علم و فن آوری » گام بلند دانشگاه آزاد واحد رفسنجان در مسیر جهش تولید و تولید محصولات کشاورزی

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام امان الله علیمرادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند به ملت ایران نعمت انقلاب که برگرفته از اسلام و ائمه اطهار (ع) است را عنایت کرد که در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان تصریح کرد: همانطور که پیدایش انقلاب جمهوری اسلامی بر اساس عنایت الهی بود تداوم و بقای آن هم بر لطف الهی قرار دارد و عنایت الهی بر مبنای لیاقت و شایستگی است چرا که این ملت لیاقت و شایستگی این رحمت را داشته است.

علیمرادی با تاکید بر اینکه این ملت باید لیاقت و شایستگی خود را حفظ نماید و در برابر ناملایمات مقاومت کند، افزود: ملت طی بیش از ۴۰ سال انقلاب در همه میدان ها و صحنه های انقلاب از جمله، پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، مبارزه با گروهک های ترویستی ایستادگی کردند و خوش درخشیدند.

وی عنوان کرد: آنچه که انتظار است که در بدنه نظام، کارگزاران لیاقت و تداوم این رحمت الهی را در خود حفظ و تقویت کنند و در این میان رسالت دانشگاه بسیار برجسته و ممتاز است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رسالت دانشگاه، تربیت نیروی انسانی و تولید علم است، ابراز داشت: دانشگاه کار تولید فناوری های جدید، ساماندهی علمی کشور و گره گشایی از فعالیت ها را برعهده دارد چراکه دانش ریشه همه خیرات است و دانشگاه جایگاهی است که ریشه های درخت خیر و رحمت جامعه در آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی را بر دوش دانشگاه گذاشته است، گفت: دانشگاه سهم بزرگی در گره گشایی امور مردم ایفا می کند.

علیمرادی بیان کرد: بسیاری از فارغ التحصیلان از این واحد دانشگاه در سمت های مشاوره حقوقی و… مشغول به کار هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان بیان کرد: در سه سال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان سعی کرده در ایفای رسالت خود کوتاهی نکند؛ در زمینه جهش تولید و تولید محصولات کشاورزی کارهای بزرگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: مجموعه های گلخانه ای هیدروپونیک با پیشرفته ترین ساختار جهانی به همت مسئولان و نیروهای علمی این دانشگاه تاسیس شده است و همچنین در زمینه تولید نهال مقاوم و متناسب با اقلیم خشک منطقه و محصولات استراتژیک کشاورزی از جمله خرما و مرکز کشت بافت، کار شگفت آوری انجام داده است به طوریکه در مجموعه واحدهای سراسر کشور دو طرح علمی که در ۲۶ آذرماه در کشور مطرح شدند از این دانشگاه بود.

حجت الاسلام علیمرادی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در مدرسه سما واحد دانشگاه آزاد رفسنجان  قریب به ۴۶۰ دانش آموز در مقاطع دبستان و دوره اول دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: از آنجائیکه اکثر مدارس با کاهش دانش آموز مواجه بودند ولی این مجموعه با بالاترین امکانات، پذیرای دانش آموزان بود و وجود قبور دو شهید گمنام در این دانشگاه معنویت خاصی به این مجموعه داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امان الله علیمرادی جهش تولید دانشگاه آزاد واحد رفسنجان رئیس دانشگاه آزاد رفسنجان نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان