بازدید از مدارس رفسنجان در شرایط زرد کرونایی

  • شناسه خبر: 182511
بازدید از مدارس رفسنجان در شرایط زرد کرونایی

همزمان با بازگشایی مدارس بازدید از مدارس توسط پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت از ابتدای بهمن ماه در شرایط زرد کرونایی آغاز شد.

خانه » آخرین اخبار » بازدید از مدارس رفسنجان در شرایط زرد کرونایی

به گزارش خانه خشتی؛  از ابتدای بهمن ماه بازدید تیم های بهداشتی از مدارسی که مجوز بازگشایی دارند انجام  شد که این مجوز بازگشایی شامل کلاسهای اول و دوم ابتدایی و دروس کارگاهی و مهارت آموزی هنرستانهای فنی حرفه ای و مدارس کارو دانش است.

در این بازدید تیم های بهداشتی بر نحوه اجرا و رعایت تمامی موازین، پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نظارت کامل دارند.

لازم به ذکر است والدین نیز نکات زیر را مد نظر داشته باشند؛  کلاس دارای تهویه مناسب باشد. رعایت فاصله گذاری بین دانش آموزان در کلاس و حیاط مدرسه انجام شده باشد. تعداد دانش آموزان بیش از ظرفیت کلاس نباشد به طوریکه بتوان بین دانش اموزان حدود یک و نیم تا دو متر از هر طرف فاصله ایجاد کرد. همه دانش آموزان و کادر مدرسه از ماسک استفاده کرده باشند. کلاس ها و سرویسهای بهداشتی مرتب گندزدایی شوند، مدرسه دارای مواد ضدعفونی کننده دست به مقدار کافی و در دسترس دانش آموز باشد.  بوفه و آب خوریها تعطیل و هیچ ماده غذایی در اختیار دانش آموزان قرار نگیرد. هر گونه مورد تخلف را به مرکز بهداشت محله خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید از مدارس داشنگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان