اولین برد شیرین بانوان مس رفسنجان در خانه

  • شناسه خبر: 182482
اولین برد شیرین بانوان مس رفسنجان در خانه

اولین بازی بانوان مس رفسنجان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل میزبان رهیاب تهران با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع بانوان رفسنجانی به پایان رسید.

خانه » رفسنجان » اولین برد شیرین بانوان مس رفسنجان در خانه

به گزارش خانه خشتی، در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران صبح امروز اولین بازی بانوان مس رفسنجان میزبان رهیاب تهران در سالن ورزشی امام رضا(ع) دانشگاه پیام نور برگزار شد وبا نتیجه ۳ بر ۲ به نفع بانوان رفسنجانی به اتمام رسید .

در نیمه اول گل اول را زهرا احمد زاده شماره پیراهن ۱۷ به ثمر رساند و در اغاز نیمه دوم رهیاب تهران با گل های طناز امارت و سمیرا قربان پور ادامه یافت این حوشحالی خیلی طول نکشید که هما اقایی شماره ۱۳ رفسنجان نتیجه را مساوی کرد .در دقایق اخر هم سحر زمانی شماره پیراهن ۸ صنعت مس رفسنجان گل سوم را به ثمر رساند .

عاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان درباره ی بازی گفت: ما پیش بینی میکردیم که اولین بازی ما سخت باشد  و تیم رهیاب هم بازیکن های خوبی را جذب کردند و  ما هم بدون بازی تدارکاتی شروع به بازی کردیم وبچه ها یک مقدار ناهماهنگ بودند و از بازیکن ها خواستیم که با هماهنگی کار کنند و گل نخورند تا ببینیم تیم مقابل چطور بازی میکند.

وی افزود : بازی خیلی خوبی بود واقعا بچه ها بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم انرژی گذاشتند و بازی قشنگی را هم شاهد بودیم و خوشحالم که توانستیم نتیجه ی بازی را به دست بیاریم.

رضایی درباره ی بازی بعدی خود اظهار داشت: بازی بعدی ما با هیات فوتبال خراسان است و بازی خیلی سختی را داریم و چندتا بازیکن ملی پوش دارند تمام تلاشمان را  این هفته  میکنیم که  در تمرین ها بر روی نقاط  ضعفمان کار کنیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
بانوان فوتسال بانوان مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان