طرح اورژانس یار در رفسنجان کلید خورد

  • شناسه خبر: 182291
طرح اورژانس یار در رفسنجان کلید خورد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان از آغاز طرح همیار اورژانس در رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » طرح اورژانس یار در رفسنجان کلید خورد

به گزارش خانه خشتی؛ محمد رضا حسینی زینلی با بیان اینکه منظور از همیار اورژانس دریافت خدمات داوطلبانه‌ای است که ما می‌توانیم از افراد جامعه داشته باشیم، گفت: طبق اساس نامه سازمان اورژانس کشور که سال ۹۶ در هیات دولت به تصویب رسید، سازمان اورژانس متعهد شد، برای افزایش توانمندی، مسئولیت پذیری و آگاهی جامعه و افراد و خانواده‌ها اقداماتی را انجام دهد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه افراد جامعه در صورتی که تمایل داشته باشند، می‌توانند با اورژانس همکاری کنند، گفت: برنامه‌های واحد جذب داوطلبان در اورژانس رفسنجان فعال شده تا افراد جامعه،خانواده‌ها و حتی سازمان‌های دولتی و خصوصی بتوانند با اورژانس همکاری داشته باشند.
وی بیان کرد: همیاران اورژانس افرادی هستند که مدارک تخصصی و دانشگاهی مربوطه را ندارند و می‌توانند در دوره‌هایی آموزشی که اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی برگزار می‌کند، شرکت کرده و آموزش کمک‌های اولیه را ببیند،این افراد در مواقع لازم و بحران ها می توانند در ارائه خدمات اولیه به ما کمک کنند.

حسینی زینلی با اشاره به اینکه آموزش‌های اولیه‌ای که اورژانس ارائه می‌دهد از گذشته وجود داشته و هم اکنون نیز ادامه دارد، عنوان کرد: واحد آموزشی مرکز فوریت‌های پزشکی رفسنجان،اکنون در خصوص آموزش داوطلبان فعال‌تر می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در شرایط فعلی،کلاس‌های حضوری کمرنگ‌تر شده است و بیشتر آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زینلی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان به آدرس http://ems.rums.ac.ir/ قسمت واحد جلب مشارکت‌های مردمی و جذب داوطلبان مراجعه کنند.

لازم به ذکر است دوره‌های آموزشی رایگان برگزار و برای داوطلبان پس از پایان دوره گواهینامه صادر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان طرح اورژانس یار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان