رئیس اداره ورزش و جوانان پاسخ دهد؛

سالن ۹ دی در رفسنجان چرا نباید سر و سامان بگیرد؟!

  • شناسه خبر: 182265
سالن ۹ دی در رفسنجان چرا نباید سر و سامان بگیرد؟!

سالن مسابقاتی ۹ دی رفسنجان که استارت احداث آن از دولت نهم زده شد، سالنی استاندارد با امکانات مناسب که در یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهری رفسنجان قرار دارد، قرار بود پاسخگوی برگزاری مسابقات مهم کشوری و لیگ برتر رشته هایی همچون والیبال، هندبال، بسکتبال و … باشد.

خانه » اجتماعی » سالن ۹ دی در رفسنجان چرا نباید سر و سامان بگیرد؟!

به گزارش خانه خشتی، سالن مسابقاتی ۹ دی رفسنجان که استارت احداث آن از دولت نهم زده شد، سالنی استاندارد با امکانات مناسب که در یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهری رفسنجان قرار دارد، قرار بود پاسخگوی برگزاری مسابقات مهم کشوری و لیگ برتر رشته هایی همچون والیبال، هندبال، بسکتبال و … باشد. این سالن به بروز ترین سیستمهای سرمایش و گرمایش و تجهیزات برق اضطراری و …( همچون بیمارستانها و مراکز حساس) مجهز است.

پس از پایان دولت نهم این سالن با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و تجهیزاتی به مدت چهار سال به حال خود رها بود و نهایتا دو سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

حال بگذریم از حواشی تغییر نام این سالن که در سال افتتاحش ایجاد شد، اما حال دیدن عکسهای این سالن دل هر انسان دلسوزی را به درد می آورد. تمام شیرآلات سرویسها و حمامها و حتی لامپهای اتاقها و راهروهای سالن به سرقت رفته و متاسفانه در حین سرقت خسارتهای چند صد میلیونی به کل تاسیسات و تجهیزات وارد شده است.
سقف کاذب و کف این سالن در حالی که هنوز استفاده آنچنانی از آن نشده دستخوش تخریب و تعمیرات و خاکبرداری و رها شده است و مشخص نیست اداره ورزش و جوانان با چه حجم بی تدبیری موفق شده این بلا را بر سر سالن بیاورد و چگونه توانسته از آن سالن شیک و مجهز و استاندارد ، مخروبه ای  بسازد. سالنی که میتوانست نیاز مسابقاتی رفسنجان و شهرستانهای همجوار را پاسخگو باشد هم اکنون تعطیل و بلا استفاده مانده و هر روز بر حجم تخریبها و خسارتها اضافه میشود.

سالن 9 دی

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سالن 9 دی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان