امام جمعه رفسنجان:

چهره دموکراسی آمریکا بدون روتوش به نمایش گذاشته شد

  • شناسه خبر: 182235
چهره دموکراسی آمریکا بدون روتوش به نمایش گذاشته شد

امام جمعه رفسنجان گفت: در حوادث اخیر چهره دموکراسی آمریکا بدون روتوش به نمایش گذاشته شد و یک ننگ ابدی برای سردمداران آمریکا شد.

خانه » سیاسی » چهره دموکراسی آمریکا بدون روتوش به نمایش گذاشته شد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و عرض تسلیت ارتحال عالم گرانقدر آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: ایشان در عرصه تعلیم و تربیت آثار غنی از خودشان به جای گذاشتند ، شاگردان لرزشمندی تربیت کردند و در موسسه علمی پژوهشی ایشان در قم افرادی تربیت کردند که آثار و برکات فراوانی در عمر ایشان به جا ماند.
وی با اشاره به برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب سردار سلیمانی افتخار امت اسلامی و ملت ایران است و علیرغم محدودیت ها مردم سنگ تمام گذاشتند در ایران و دیگر کشورها، هر جلسه ای که برگزار شد سیلی محکمی بود بر قاتلان و جلوه ای از انتقام آنها و آمریکایی ها باور نمی کردند که یک نظامی اینهمه در دل مردم جای داشته باشد.
عسکری خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی با شهادتش به ابدیت پیوست و رستگار شد و قاتلش به زباله دان تاریخ رهسپار شد، اینها نقاط عبرت آموز ارزشمندی است.
وی تصریح کرد: در دنیا بی سابقه است که یک رئیس جمهور مردم خودش را علیه کشورش به شورش وادار کند، آنچه را می خواستند در جریان فتنه ۸۸ بر سر ایران بیاورند بر سر خودشان امد و گرفتار شدند.
خطیب جمعه رفسنجان گفت: در حوادث اخیر چهره دموکراسی آمریکا بدون روتوش به نمایش گذاشته شد و یک ننگ ابدی برای سردمداران آمریکا شد.

وی تصریح کرد: شرکت فایزر تولید کننده واکسن کرونا در سابقه خود برزگترین تخلفات دارویی را دارد یک مورد آن جریمه ۲.۳ میلیارد دلاری به خاطر خیانت هایی که در بحث دارو داشته است، آیا می شود به ان اعتماد کرد و دارو از این شرکت خرید؟

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: کلنگ زنی پنج پروژه در سفر وزیر صنعت، معدن تجارت و استاندار و دیگر مسئولان استان قدم بلندی در راستای اشتغال زایی بود، یکی از مطالبات جدی ما از مجموعه مس در کنار همه خدمات گسترده آن در زمینه پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و … ، بحث اشتغال زایی بود که این پنج پروژه زمینه خوبی می تواند باشد انشالله عملی شود در این زمینه نماینده رفسنجان هم جدیت داشتند.

وی با اشاره به آغاز هفته شورای آموزش و پرورش ادامه داد: شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در استان کرمان رتبه اول را دارد، با وجود هفت هزار دانش اموز مهاجر و میهمان در این شهرستان کمبود فضای آموزشی احساس می شود کمک خیرین در این زمینه کارساز بود مدیریت نقش اساسی داشته و می طلبد که همت خیرین در این زمینه تداوم یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان