نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس مطرح کرد:

روستاییان باید از مزایای صندوق بیمه اجتماعی بهره مند شوند

  • شناسه خبر: 182161
روستاییان باید از مزایای صندوق بیمه اجتماعی بهره مند شوند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ظرفیت خوبی برای روستاییان است که باید نسبت به استفاده از مزایای آن اقدام کنند.

خانه » آخرین اخبار » روستاییان باید از مزایای صندوق بیمه اجتماعی بهره مند شوند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام جلالی در جلسه ای که دوشنبه ۲۳ دی ماه با حضور شیرکانی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت استان کرمان در خصوص استفاده از این صندوق نسبت به سرانه کشور خیلی پایین است و می توانیم بگوییم تقریبا در رتبه ۲۵ از ۳۰ قرار داریم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با نگاهی به آمار بیمه شدگان صندوق مذکور عنوان کرد: در رفسنجان مجموعا ۸ هزار و ۴۹۴ نفر وارد شبکه صندوق بیمه شدند، اما آنچه جای نگرانی دارد، این است که ۷ هزار و ۵۴۰ نفر سرپرست خانوار داریم که می توانستند زیرپوشش این بیمه بروند اما اقدام نکردند.
حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه رفسنجان ۱۳ کارگزاری بیمه و شهرستان انار ۴ کارگزاری دارد، تصریح کرد: از این کارگزاران تقاضا داریم اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند؛ رفسنجان از لحاظ کارگزار از همه جا بیشتر نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی روستاییان و عشایر دارد که نباید این تعداد فاقد پوشش بیمه داشته باشیم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اضافه کرد: در شهرستان انار در مجموع ۲هزار و ۴۰۰ نفر فاقد پوشش بیمه هستند که با وجود ۴ کارگزار در این شهرستان باید اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.
وی با ذکر این مطلب که نباید کسی در رفسنجان و انار فاقد بیمه باشد و همه افراد باید به نحوی زیر پوشش بیمه قرار گیرند، افزود: چنانچه فردی هست که توان پرداخت ندارد باید خیران را پای کار بیاوریم و حمایت شوند.
حجت الاسلام جلالی در پایان متذکر شد: باید از ظرفیت این صندوق با سابقه ۱۵ ساله اش که مزایای خیلی خوبی دارد، استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جلالی روستاییان و عشایر کشور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان