فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

وجود ۱۵۷ شهید دانش آموز در رفسنجان

  • شناسه خبر: 181886
وجود ۱۵۷ شهید دانش آموز در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان در دوران دفاع مقدس بیش از ۹۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد، ۱۵۷ نفر شهید دانش آموز بوده اند.

خانه » آخرین اخبار » وجود ۱۵۷ شهید دانش آموز در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی عصر امروز در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان رفسنجان که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: شهید ارسلان اولین شاعر شهید کشور اهل رفسنجان بود وی که معلم هم بود در سال ۱۳۶۰ گروههای دانش آموزی آموزش را برای رفتن به جبهه از این محل آغاز کردند که می توان به شهید اسفندیار صابری، شهید پاکار، شهید حیدری پور، شهید آفرند، شهید هنری و … اشاره کرد لذا اینجا(محل فعلی اداره آموزش و پرورش رفسنجان) جای بسیار مقدسی است.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: مجاهدتهای دانش آموزان شهید در دوران جنگ تحمیلی در پیروزی جنگ تاثیر گذار بود،جنگ تحمیلی سن و سال نمی شناخت همه متحد شدند و علیه دشمن جنگیدند و اجازه ندادند قطعه ای از ایران جدا شود.

فصیحی هرندی با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم امروزه در این سنگر کار کنیم و در مقابل دشمنان بایستیم،باید وارد عرصه های علم و تکنولوژی شویم، گفت:  علم را باید به خوبی فرا بگیریم و در مسیر مبارزه با استکبار خود را در یادگیری بیشتر موظف بدانیم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان در دوران دفاع مقدس بیش از ۹۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: از این تعداد، ۱۵۷ نفر شهید دانش آموز بوده اند و از خداوند می خواهیم در مسیر خدمتگذاری به مردم شرمنده شهدا نباشیم.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه همه باید شهیدان را الگو قرار دهیم، افزود: وصیت نامه هر کدام از این شهیدان را مطالعه کنیم چرا که الگوی مناسبی برای ما خواهند بود خصوصا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و امیدواریم در خصوص مکتب حاج قاسم بتوانیم راه و روش این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان فرماندار رفسنجان فصیحی هرندی یادواره شهدای دانش آموز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان