رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان مطرح کرد؛

رفسنجان با داشتن هنرمندان نام آشنا در حوزه تئاتر جایگاه خاصی پیدا کرده است

  • شناسه خبر: 181844
رفسنجان با داشتن هنرمندان نام آشنا در حوزه تئاتر جایگاه خاصی پیدا کرده است

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با تاکید بر اینکه هنر تئاتر از بزرگترین داشته های فرهنگی محسوب می شود، گفت: رفسنجان با داشتن هنرمندان نام آشنا در این عرصه جایگاه خاصی پیدا کرده است.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان با داشتن هنرمندان نام آشنا در حوزه تئاتر جایگاه خاصی پیدا کرده است

به گزارش خانه خشتی؛ محمد رفیعی رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: هنر تئاتر و نمایش همیشه این قدرت را دارد که درخشش چشمگیری داشته باشد و به جایی رسیده بجای چهره های نامی و مطرح با نقش ها می درخشد.
وی با تاکید بر اینکه هنر تئاتر از بزرگترین داشته های فرهنگی محسوب می شود، تصریح کرد: رفسنجان با داشتن هنرمندان نام آشنا در این عرصه جایگاه خاصی پیدا کرده است.
رفیعی با بیان اینک هدف تئاتر آگاهی دادن است، افزود: این هنر به ابزار محدودی نیاز ندارد اما می تواند گام بزرگی برای کمک به جامعه بردارد.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان تصریح کرد: در دو سال گذشته تفاهم نامه ای بین شهرداری، انجمن تئاتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منعقد شد که تصمیم گرفته شد با توجه به نیازهای شهرداری موضوع ها انتخاب و با انجمن تئاتر فعالیت شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته جشنواره استانی تئاتر به میزبانی شهرداری برگزار شد، افزود: رفسنجان به واسطه پتانسیل و زیرساخت هایی که داشت و این زیرساخت ها در اختیار شهرداری بود و همچنین به واسطه زادگاه سردار شهید سلیمانی باعث شد که بخش خیابانی دومین جشنواره ملی سردار آسمانی در این شهرستان برگزار شود.
رفیعی خاطرنشان کرد: فضاهای شهری مانند آمفی تئاتر های رو باز و مجموعه فرهنگسراها در اختیار جشنواره قرار گرفت و همچنین ایاب و ذهاب و تبلیغات این جشنواره را شهرداری برعهده گرفت.
وی با اشاره به اینکه شهرداری رفسنجان از سال های قبل در زمینه هنر تئاتر و دیگر هنرها به صورت جدی ورود پیدا کرد، گفت: در جشنواره ملی سردار آسمانی به خاطر سردی هوا و محدودیت های کرونایی از فضاهای شهری زیاد استفاده نشد، اگر چنین جشنواره ای در فصل تابستان برگزار می شد، مخاطبان بیشتری از جشنواره استفاده می کردند.
رئیس اداره فرهنگی شهرداری رفسنجان بیان کرد: رفسنجان در زمینه تئاتر خیابانی چندین فعالیت انجام داده بود و همکاری که بچه های تئاتر داشتند تصیم برآن شد که این بخش به رفسنجان محول شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دومین جشنواره تئاتر خیابانی سردار آسمانی شهرداری رفسنجان محمد رفیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان