نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

در دوران دفاع مقدس و پس از آن، جان شهید سلیمانی سپر دفع بلای ملت و انقلاب بود

  • شناسه خبر: 181668
در دوران دفاع مقدس و پس از آن، جان شهید سلیمانی سپر دفع بلای ملت و انقلاب بود

ماینده مردم شریف و نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید سلیمانی هم شجاع و از جان گذشته و خطر پذیر بود و هم با تدبیر، درایت، تیزهوش؛ کارهای بزرگ و فرماندهی عملیات های نظامی خطیر و حساس را به عهده می‌گرفت و به سرانجام می‌رساند؛ فرماندهی او از معمول فرماندهی نظامی متمایز بود و بر دل رزمندگان فرمان می‌داد.

خانه » رفسنجان » در دوران دفاع مقدس و پس از آن، جان شهید سلیمانی سپر دفع بلای ملت و انقلاب بود

به گزارش خانه خشتی؛ امان‌الله علیمرادی نماینده مردم شریف و نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بینیه ای صادر کرد:

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تربیت‌شده امام راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مد‌ظله‌العالی، مکتب‌دار مقاومت اسلامی و عزت انسانی، مایه افتخار امت اسلام و ملت ایران و مردم شریف کرمان را گرامی می‌دارم.
شایسته است در اولین سالگرد آسمانی شدن این مرد تاریخ ساز از اوصاف و مکتب او یاد کنم.
اهل تقوا، فضایل، مکارم و معالی اخلاقی، خودسازی، بندگی خدا، اخلاص، تهجد، قیام لله و استقامت در راه حق، توسل به اهل البیت علیهم‌السلام و عمل صالح، جهاد و آماده بذل مهجه برای خدا بود.
خداوند با جهاد مخلصانه مستمر و استقامت و تحمل سختی‌های طاقت‌فرسا در راه حق در صخره و صحرا، جوارح او را قوی، عزم او را استوار، جان او خالص، گداخته و آبدیده ساخته بود؛ چشمه های حکمت از قلب او به زبان و قلمش جاری، و در معرفت و معنا به مقامات بلند دست یافته و از خواص اولیای الهی شد و در معنویت و آخرت‌جویی اسوه و نمونه برجسته یک مسلمان ناب این روزگار گشت.
با خردمندی زمانه را درست شناخت، امر بر او مشتبه نشد، به خطا نرفت؛ از خودخواهی، پیروی از هوا، دنیاطلبی، زراندوزی، ریاست‌طلبی، شهرت‌خواهی، ریاکاری، تظاهر و خودنمایی با زیرکی فاصله گرفت؛ خدای متعال نیز عطیه‌ی او را فراوان قرار داد؛ خوش‌نام، بلندآوازه، لسان صدق برای آیندگان و امام متقین گشت.
جمع اضداد بود در برابر مستکبران غلیظ و مقاوم و پرچم‌دار “اشداء علی الکفار” و نسبت بندگان خدا رئوف، مهربان، خیر رسان، فداکار، مردم‌دار و مهرورز و نماد “رحماء بینهم” بود .
هم شجاع و از جان گذشته و خطر پذیر بود و هم با تدبیر، درایت، تیزهوش؛ کارهای بزرگ و فرماندهی عملیات های نظامی خطیر و حساس را به عهده می‌گرفت و به سرانجام می‌رساند؛ فرماندهی او از معمول فرماندهی نظامی متمایز بود و بر دل رزمندگان فرمان می‌داد.
در دوران دفاع مقدس و پس از آن، جان او سپر دفع بلای ملت و انقلاب بود. در برون مرزها و منطقه، مستکبران را ناکام، نقشه‌هاشان را نقش بر آب کرد؛ در عراق، سوریه، لبنان و دیگر بلاد از او شکست خوردند؛ هیمنه‌ی پوچ و پوشالی استکبار را در هم شکست.
به اتحاد ملّی و اخوت اسلامی در قول و عمل اهتمام داشت؛ علل تفرقه را با ذکاوت تمام می‌شناخت و با درایت کم‌نظیر رفع می‌کرد؛ جریانات سیاسی درون انقلاب را به هم وصل می‌کرد.
عاشق شهادت و لقاءالله بود، سرانجام به فوز عظیم شهادت نایل و به مقام “عند‌ ربهم یرزقون” رسید. سلام بر او روزی که زاده شد و روزهایی که جهاد کرد و روزی که آسمانی شد و روزی که بر انگیخته خواهد شد.
ریختن خون پاک او به دستور مستقیم شقی‌ترین اشقیای زمان، رئیس‌جمهور تروریست و احمق آمریکا، بر انزجار ملت‌ها از این نظام شیطانی و ذاتاً تروریستی افزون شد و روی سیاه شیطان بزرگ، سیاه‌تر گشت.
رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای دام‌ظله‌العالی به‌نحوی کم‌نظیر یا بی‌نظیر، ایشان را تحسین، بلکه تعظیم فرمود؛ به مدال قهرمانی ملت ایران و دنیای اسلام مفتخر و سیدالشهدای مقاومت اسلامی شد.
مسئولان و ملت ایران راه شهید سلیمانی بزرگ را ادامه می‌دهند و او را تبلور و نماینده جهانی ارزش‌های ایرانی، انقلابی و اسلامی و نماد قوت و قدرت ملی و مظهر مقاومت در مقابل زورگویی استکبار می شناسند؛ هویت این ملت، عزت و قوت و استقامت در برابر زور گویان است؛ انفعال، وادادگی، تسلیم و ذلت‌پذیری از آن دور است.
به خواست خدا، این ملت با عقلانیت و خردمندی با کسب قوت در علم، فناوری، امکانات نظامی، سیاست و اقتصاد، هویت اسلامی و ایرانی خود را حفظ کرده؛ کید دشمنان را خنثی، تحریم‌ها را بی‌ اثر و طمع دشمنان را به طور کلی از این کشور قطع می‌کند؛ و هرگز به وعده‌های اشرار و دشمنان اعتماد نکرده و فریب نمی‌خورد.
خدای متعال به ملّت و مسئولان، توفیق بدهد با تداوم راه شهیدان و این شهید عزیز، مایه فخر ایران و اسلام باشند و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی به انجام رسد.
خواست ما این است که عاملان و آمران قتل او به سزای عمل خود برسند، منطقه از شر مستکبران پاک شود.
والسّلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

امان‌الله علیمرادی نماینده مردم شریف و نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری (دیماه ۱۳۹۹)

انتهای پیام/

برچسب ها:
امان‌الله علیمرادی نماینده مردم شریف و نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری سالکرد شهید سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان