آغاز به کار دومین جشنواره ملی تئاتر محیطی «سردار آسمانی در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 181612
آغاز به کار دومین جشنواره ملی تئاتر محیطی «سردار آسمانی در رفسنجان / تصاویر

آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی تئاتر محیطی سردار آسمانی با حضور مسئولان استان و شهرستان، جمعی از هنرمندان و خانواده شهدا در رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز به کار دومین جشنواره ملی تئاتر محیطی «سردار آسمانی در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی تئاتر محیطی سردار آسمانی با حضور مسئولان استان و شهرستان، جمعی از هنرمندان و خانواده شهدا در محل عمارت گلستان امین رفسنجان برگزار شد.

روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعهدات شهرستان بوده که بخش محیطی دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در رفسنجان برگزار شود.

وی بیان کرد: حامی گروه هنرمندان هستیم و از تک تک گروه های هنرمند حمایت خواهیم کرد و سعی شده بخشی از هزینه های مالی این گروه ها را تامین کنیم.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس با اشاره به اینکه مس حامی هفدهمین جشنواره مقاومت بوده است و اختتامیه آن هفته گذشته برگزار شد، گفت: تئاتر فاخری با محوریت مجتمع مس سرچشمه و منطقه در جشنواره تئاتر مقاومت با نویسنده ها، کارگردان های ملی و هنرمندان معروف استان بزودی اجرا خواهد شد.

وی افزود: از تعهدات دبیرخانه آن جشنواره است که به ما کمک نماید تا بتوانیم این تئاتر را از نوشتن متن تا اجرا در استان و پایتخت اجرا کنیم که مس هم در این نمایش سهمی داشته باشد.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس گفت: مجتمع مس سرچشمه از هر گروه حمایت می‌کند و بخشی از هزینه میزبانی گروه‌های حاضر در شهرستان را پوشش می‌دهد و مجتمع مس سرچشمه علاوه بر حمایت‌های مالی از برگزاری این جشنواره، در اجرا نیز با این جشنواره همکاری دارد.

ابوالهادی بیان کرد: همچنین تئاتر مقاومت متعهد شدند بمدت یکسال هنرمندان منتخبی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان معرفی می کند با اساتید مجرب آموزش دهند و اگر شرایط محدودیت های کرونا رفع شد بخش برگزیده های کودک و نوجوانان جشنواره مقاومت در رفسنجان و سرچشمه اجرا شود.

ابوالهادی بیان کرد: سعی شده حمایت های مس به سمتی رود که هنرمندان بتوانند در جشنواره حضور فعال تری باشند.

محمد علی حاج جعفری معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان در این آیین اظهار کرد: دیدگاه و صحبت های سردار شهید سلیمانی به بصیرت و شناخت ختم می شود لذا باید با بصیرت واقعی به ابعاد شخصیتی این شهید پرداخت.

یادآوری می شود جشنواره تئاتر سردار آسمانی در سه بخش خیابانی، نمایش نامه نویسی و صحنه‌ای اجرا می‌شود که بخش خیابانی جشنواره به میزبانی شهرستان رفسنجان، بخش صحنه‌ای به میزبانی شهرستان سیرجان و بخش نمایشنامه نویسی و اختتامیه در شهر کرمان برگزار می‌شود.

 

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
آیین افتتاحیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین جشنواره تئاتر خیابانی سردار آسمانی رفسنجان مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان