بیانیه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به مناسبت فرارسیدن ۹ دی

  • شناسه خبر: 181590
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به مناسبت فرارسیدن ۹ دی

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان به مناسبت فرارسیدن ۹دی بیانیه ای صادر کرد.

خانه » اجتماعی » بیانیه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان به مناسبت فرارسیدن ۹ دی

 

به گزارش خانه خشتی؛ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان به مناسبت فرارسیدن ۹دی بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است؛

حضرت امام خمینی(ره) درباره جایگاه مردم ایران فرمود:

{{من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند .الحق چه زیبا فرمودند}}

۹دی نماد بلوغ یک ملت بود
۹دی تبلور تلفیق دو رکن امامت و امت بود رکنهایی که به دلایل مختلف همواره خناسان بدنبال تفرقه جدایی آن بودند.

۹ دی ۸۸ فوران و جلوه خشم فرو برده مردم در طول جریان فتنه بود که خاطرات انقلاب و۲۲ بهمن و دفاع مقدس را زنده کرد.

خروش انقلابی ملت بزرگ ایران در۹دی ۸۸ حماسه ای چنان بزرگ را آفرید که دشمنان را بیش از پیش در باتلاق نومیدی و شکست فرو برد و روزی ماندگار را در صفحات وبرگ زرین دیگری بر تارک افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمود و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان بر جسته تر نمود و کید دشمنان خارجی وداخلی راخنثی نمود.

۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلالو نورانیت حضور بی‌دریغ و عظمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

به یقین ۹ دی یکی از الطاف خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین دارند و با انسجام ملی، مردم سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کرده‌اند و در گسترش عدالت با تاسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند، و به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستارند و در مقابله با هر گونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان شکن می‌دهند، همچنان که در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر هیچ گونه خللی در عظم و اراده‌ی آهنین‌شان به وجود نیامد و تمامی دنیای استکبار در برابر ملت منسجم و ایمانی ایران شکست مفتضحانه خورد و فهمیدند که ایرانی با ایمان و پایبند به ارزشهای اسلامی تا پای جان از سرزمینش دفاع خواهد کرد.

لذا پاسداران وبسیجیان ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت اعلام می‌دارد. تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و آرمانها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی می‌باشند و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی می نمایند.
امید است مسئولین به تاسی رهبر معظم انقلاب قدردان نجابت این امت غیور وهمیشه در صحنه بوده ملتی که با تمامی کاستی ها وناملایمتی ها ساخت ولی یک لحظه وسر سوزنی از ارزشهایش عدول نکرد.

روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان روز بصیرت یوم الله ۹ دی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان