معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان:

اجرای عملیات پیاده رو سازی معابر سطح شهر باجدیت ادامه دارد

  • شناسه خبر: 181527
اجرای عملیات پیاده رو سازی معابر سطح شهر باجدیت ادامه دارد

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: اجرای عملیات پیاده روسازی معابر شهر به متراژ بیش از ۳۰ هزار متر مربع در حال انجام است.

خانه » رفسنجان » اجرای عملیات پیاده رو سازی معابر سطح شهر باجدیت ادامه دارد

به گزارش خانه خشتی؛ مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو ها یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده ونقش برجسته ای دارد.

پور اسداللهی معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با تاکید بر اینکه در راستای احترام به حقوق عابران پیاده اجرای عملیات پیاده روسازی معابر به متراژ بیش از ۳۰ هزار متر مربع در حال انجام است، بیان کرد: عملیات پیاده رو سازی معابر سطح شهر باجدیت ادامه دارد.

وی هدف از اجرای این پروژه ها را ارتقاء کیفیت و مناسب سازی پیاده روهای سطح شهر به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری عنوان کردو افزود: عملیات پیاده رو سازی خیابان های مصطفی خمینی، ابوذر، شهیدمفتح، ستارخان، زائر و بسیج به طور همزمان به متراژ بیش از ۳۰ هزارمترمربع سنگفرش در حال انجام است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان عملیات پیاده رو ساز ی معابر شهری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مجتبی

    خسته نباشید ایکاش سری هم میدانهای اصلی شهرک ها که هنوز خاکی هستند میزدید خیلی بده میدون اصلی که محل رفت و امد حداقل روزی دوهزار ماشین هست خاکی باشه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان