رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان:

مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در سه نقطه شهر رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 181524
مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در سه نقطه شهر رفسنجان برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: بدلیل شرایط کرونا و اجتناب از تجمع جمعیت، مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی امسال در سه نقطه شهر رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در سه نقطه شهر رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام مهدی حسنی اظهار داشت: روز ۹ دی در تقویم ایران اسلامی به نام بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و فرصت مناسبی برای بصیرت افزایی و تبیین ابعاد پیدا و پنهان اتفاقات سال ۸۸ است.

وی از ۹ دی به عنوان روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی و تکلیف گرایی یاد کرد و افزود: اهمیت روز ۹ دی بر کسی پوشیده نیست و باید تمامی دستگاه ها نسبت به گرامیداشت این روز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باید قدردان روح حماسی و ولایی مردم باشیم، گفت: در شرایطی که تردید و انکار به دنبال فاصله انداختن بین امام و امت بود و در شرایطی که این فتنه می‌رفت انقلاب اسلامی را به بن‌بست بکشاند، مردم نشان دادند که مسلمان بوده، انقلابی هستند و راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در شهرستان رفسنجان با در نظر گرفتن شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.

حسنی با بیان اینکه امسال بدلیل شرایط کرونا و اجتناب از تجمع جمعیت، مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در سه نقطه شهر رفسنجان برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، دوشنبه شب ۸ دی ماه و در مساجد امام خمینی(ره)، الزهرا(س) و حسینیه ثارالله برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان ادامه داد: مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در مسجد امام خمینی(ره) با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد الزهرا(س) با سخنرانی خطیب توانا ایت الله میرباقری بعد از نماز مغرب و عشاء، و در حسینیه ثارالله با سخنرانی حجت الاسلام وحید حجتی از ساعت ۱۹ دوشنبه شب برگزار می شود.

حسنی تاکید کرد: با توجه به الزامات ستاد کرونای شهرستان، این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی به شرکت کنندگان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در پایان گفت: شاید نتوانیم همه برنامه‌ها را مانند گذشته برگزار کنیم اما مکلف به بزرگداشت این روز هستیم. اگر شرایط فراهم بود برنامه و هدف ما برگزاری یک اجتماع حماسی بود اما با توجه به وضعیت کنونی شهرستان، این امر میسر نبود بنابراین به گونه‌ای دیگر برنامه‌ریزی کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
9 دی روز بصیرت رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان یوم الله ۹ دی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان