عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مرکزی آب رفسنجان بزودی آغاز می شود

  • شناسه خبر: 181483
عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مرکزی آب رفسنجان بزودی آغاز می شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مرکزی آب رفسنجان بزودی آغاز می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مرکزی آب رفسنجان بزودی آغاز می شود

به گزارش خانه خشتی به تقل از خبرگزاری صدا و سیما در بازدید معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو از مجتمع مس سرچشمه، از قطعی‌شدن طرح تصفیه‌خانه مرکزی آب رفسنجان خبر داد و گفت: پس از انجام کارهای مهندسی، به‌زودی عملیات اجرایی طرح آغاز می‌شود تا پس از بهره برداری مردم رفسنجان بتوانند از آب بهداشتی و تصفیه‌شده بهره‌مند شوند.

راه اندازی کارخانه مواد شیمیایی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نوید دیگری برای افزایش اشتغال در رفسنجان بود که سعدمحمدی آن را مطرح و تأکید کرد: با راه‌اندازی این کارخانه کل مواد شیمیایی مورد نیاز کارخانه کنسانتره تأمین و از خروج ارز جلوگیری خواهد شد.

 

وی وعده داد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهدای صنعت مس رفسنجان تا ۶ماه آینده و بیمارستان ۵۰تختخوابی مس با حضور وزیر صمت افتتاح می شود.

 

سعدمحمدی با اشاره به افزایش ۱۶درصد تولید آند نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: تا ۹ماهه اول امسال ۲۰۷هزار تُن کاتد تولید شده که ۹درصد از پارسال جلوتر است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران یادآور شد: هفته گذشته شرکت ملی مس به رتبه دوم شرکت‌های بورسی کشور ارتقا یافت و امید است در آینده نزدیک به شرکت اول بوررسی کشور تبدیل شود.

 

اردشیر سعدمحمدی با اشاره به طرح‌های شرکت مس افزود: معدن دره‌زار فعال شده و سال آینده ۱۵۰هزار تُن کنسانتره تولید خواهد کرد و در این معدن حدود ۶هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو هم در بازدید رییس هیات عامل ایمیدرو از مجتمع مس سرچشمه گفت: مواد معدنی ظرفیت بالایی در توسعه اقتصادی کشور دارد و هدف از بازدید امروز حمایت بر سرعت‌بخشیدن به اجرای پروژه‌هاست.

 

وجیه‌الله جعفری خاطرنشان کرد: برای کمک‌ها و توسعه‌های اجتماعی شرکت مس طرحهای مختلفی را در استانهای دیگر از جمله در حوزه اکتشاف پیگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه بازدید رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از مجتمع مس سرچشمه گفت: استان کرمان بهشت معادن است و در حالی که کشور از این معدن هم در حوزه ارزآوری هم اشتغال بهره مند می‌شود، مردم منطقه هم انتظاراتی از شرکت مس در حوزه خدمات اجتماعی و اشتغال دارند که امید است این انتظارات برآورده شود.

برچسب ها:
تصفیه خانه مرکزی آب رفسنجان عملیات اجرایی معاون وزیر صمت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان