در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد؛

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در زمستان/ مردم بیشتر رعایت کنند

  • شناسه خبر: 181414
ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در زمستان/ مردم بیشتر رعایت کنند

در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز پرستار بر ضرورت رعایت پروتکل های های بهداشتی توسط مردم تاکید شد.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در زمستان/ مردم بیشتر رعایت کنند

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان صبح امروز مورخ سوم دی ماه ۹۹، هیأت رئیسه این دانشگاه به دیدار هیأت رئیسه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفت.

این دیدار به مناسبت روز پرستار که سه روز از آن می‌گذرد و برای عرض تبریک این روز خدمت پرستاران و کادر درمان مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی در حالی انجام شد که به دلیل شرایط ویژه کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی امکان حضور مستقیم در بیمارستان و دیدار رو در رو جهت تبریک به پرستاران خوب رفسنجان وجود نداشت.

در ابتدای این دیدار دکتر حسن رنجبرعسکری رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) در سخنانی از زحمات چندین ماهه کادر درمان رفسنجان تشکر کرد.

در ادامه دکتر علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کرونای شهرستان های رفسنجان و انار ابراز کرد: آماده باش نزدیک ۱۰ ماهه کادر درمانی فشار زیادی روی این کادر زحمت کش وارد کرده است که اگر عشق به مردم و سلامتی آنان نبود، تحمل این فشارها بسیار مشکل می‌شد.

وی افزود: سه ماهه زمستان بسیار مهم است و مردم باید پروتکل ها را بادقت بیشتری رعایت کنند تا بتوانیم این سه ماه را با کمترین خسارت پشت سر بگذاریم.

بعد از بیان نظرات برخی از معاونان دو دانشگاه، در پایان لوح یادبود دانشگاه ولی عصر(عج) به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده کادر پرستاری این دانشگاه اهدا شد.​

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دانشگاه ولی عصر رفسنجان دیدار روز پرستار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان