دیدار نماینده مردم رفسنجان و انار با وزیر بهداشت

  • شناسه خبر: 181321
دیدار نماینده مردم رفسنجان و انار با وزیر بهداشت

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان های رفسنجان و انار با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کرد.

خانه » آخرین اخبار » دیدار نماینده مردم رفسنجان و انار با وزیر بهداشت

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در دیدار با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون مسائل بهداشت و درمان شهرستان های رفسنجان و انار بحث و گفتگو کرد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از جمله موارد مطرح شده در این دیدار را احداث مراکز بهداشتی درمانی شهرستان؛ بیمارستان مرادی، زایشگاه نیک نفس، بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) و …توسط خیران عنوان کرد و گفت: دولت کاری در خصوص بهداشت و درمان این شهرستان انجام نداده است.
وی تصریح کرد: طی این سالها دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نتوانسته اعتماد مردم این شهرستان را جلب کند و مردم برای مداوا معمولا به یزد یا کرمان عزیمت می کنند و در زمینه تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع رتبه ما هر سال تنزل پیدا می کند و  در سطح پایین است.

نماینده مردم رفسنجان افت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر موارد ذکر شده در دیدار با  وزیر بهداشت عنوان کرد و  در خصوص نتیجه این دیدار بیان داشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس با مسئولان مربوطه، دستورات لازم را جهت تجهیز صادر کرد و برای اصلاح امور بهداشت و درمان رفسنجان قول مساعد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدار رفسنجان نماینده مردم رفسنجان و انار نمکی وزیر بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان