بازدید مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان از مزرعه پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان

  • شناسه خبر: 181230
بازدید مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان از مزرعه پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان از مزرعه پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان در منطقه فیض آباد بازدید کرد.

خانه » آخرین اخبار » بازدید مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان از مزرعه پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان

به گزارش خانه خشتی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان به همراهی استادی و باقری کارشناس و مسئول دفتر  نماینده مردم شهرستان از مزرعه پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان در منطقه فیض آباد بازدید کردند.

در این بازدید محمدی مدیرمزرعه گزارشی از وضعیت تولید مزرعه در سال جاری ارائه نمود و با اشاره به طرح یکماهه خاموشی موتورپمپ های چاههای کشاورزی و به تعویق افتادن چرخه تولید آبزیان در شهرستان و متحمل شدن ضرر و زیان های اقتصادی خواستار رسیدگی و انعکاس مشکلات بوجود آمده برای آبزی پروران شهرستان شد.

در ادامه مدیر جهادکشاورزی رفسنجان به پتانسیل های آبزی پروری شهرستان و اثربخشی مثبت این فعالیت در معیشت خانوار روستایی و آبزی مصرفی و اشتغالزایی اشاره کرد و از جمله اهداف و استراتژی این مدیریت را توسعه فعالیت های آبزی پروری در شهرستان بیان نمود.

حاج عبدالهی گفت: ما بر آنیم بیش از پیش از این فرصت پیش رو  و از امکانات و توانمندی خدادادی این شهرستان استفاده کنیم  و در راستای سلامت غذایی مردم و اشتغال گامی موثر برداریم.

وی افزود: امیدواریم عملکرد و نگاه دیگر همکاران در شهرستان به گونه ای باشد که منجر به رفع موانع و مشکلات موجود در راه اعتلای صنعت آبزی پروری شهرستان گردد و  کم توجهی به این موضوع باعث بروز صدمات جبران ناپذیری به فعالان در بخش آبزی پروری خواهد زد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان مزرعه پرورش ماهی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان