انتقاد استاندار کرمان از نحوه ثبت‌نام سهامداران عدالت / مردم را درگیر قوانینی که شدنی نیست؛ نکنید

  • شناسه خبر: 181212
انتقاد استاندار کرمان از نحوه ثبت‌نام سهامداران عدالت / مردم را درگیر قوانینی که شدنی نیست؛ نکنید

استاندار کرمان از نحوه ثبت‌نام سهامداران عدالت در استان کرمان انتقاد کرد و گفت: مردم را درگیر قوانینی نکنید که شدنی نیست.

خانه » رفسنجان » انتقاد استاندار کرمان از نحوه ثبت‌نام سهامداران عدالت / مردم را درگیر قوانینی که شدنی نیست؛ نکنید

به گزارش خانه خشتی؛ علی زینی‌وند در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام سهامداران عدالت در سامانه سجام در استان کرمان تا ۲۰ دی‌ماه تمدید شود اظهار داشت: ثبت‌نام این افراد باعث ازدحام در بعضی از نقاط استان شده است.
وی با بیان اینکه صدا و سیما آموزش مردم برای ثبت‌نام در منزل را در دستور کار قرار دهد و با آگاه‌سازی اجازه ندهد که مردم به این دلایل تجمع داشته باشند گفت: فرمانداران نسبت به راه‌اندازی موقت ثبت‌نام از افرادی که امکان ثبت‌نام غیرحضوری را ندارند انجام بدهند و تا حد امکان در شرایط کرونا از تجمع در استان جلوگیری شود.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه تدبیر وجود کارت ملی هوشمند در زمان ثبت‌نام تدبیر بی‌خودی است که باید برداشته شود گفت: فرزند خودم که مسئول بودم هشت ماه ثبت‌نام کرده اما هنوز کارت ملی هوشمندش را نداده‌اند؛ چگونه می‌خواهید مردم کارت ملی هوشمند داشته باشند؟
وی با بیان اینکه قوانینی بگذارید که برای مردم شدنی باشد نه اینکه مردم را در شرایط سخت قرار بدهید افزود: مردم مشکلات زیادی دارند و با این موارد آنها را بیشتر درگیر نکنید.
زینی‌وند با اشاره به اینکه ساز و کار ساده ثبت‌نام مردم برای دریافت کد بورسی باید فراهم شود گفت: در نامه‌ای انتقاد تند استان کرمان را به سازمان بورس اعلام کنید.
در این جلسه حمید شیخ‌اسدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر مشمولین سهام عدالت در استان کرمان هستند اظهار داشت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مدیریت سهام خود را به دولت سپرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این افراد باید کد بورسی بگیرند و احراز هویت شوند گفت: مراجعه مردم در دفاتر برای ثبت‌نام باعث تجمعاتی در برخی شهرها شده است.
اجباری بودن ثبت‌نام‌ غیرمستقیم‌ سهام عدالت در سامانه سجام/ واریز سود بدون دریافت کد بورسی مقدور نیستسهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند؟نحوه اخذ کارت اعتباری سهام عدالت مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با بیان اینکه انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سهام عدالت در استان نیز در دستور کار است افزود: هنوز یک میلیون نفر در استان کرمان ثبت‌نام نکرده و کد بورسی دریافت نکردند.
وی با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام غیرحضوری نیز وجود دارد و از طریق سامانه‌ایی که اعلام شده امکان ثبت‌نام در خانه وجود دارد گفت: در حدود ۳۰۰ دفتر پیشخوان در روستاها نیز امکان ثبت‌نام وجود دارد و درخواست داریم مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شود تا از تجمع در شرایط فعلی تا حد امکان جلوگیری شود.
انتهای پیام/

برچسب ها:
استاندار کرمان انتقاد ثبت‌نام سهامداران عدالت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان