نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

راه اندازی سه کارخانه کاشی در شهرستان انار در آینده نزدیک

  • شناسه خبر: 181168
راه اندازی سه کارخانه کاشی در شهرستان انار در آینده نزدیک

 نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سه کارخانه کاشی با اشتغالزایی ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر در آینده نزدیک در شهرستان انار خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » راه اندازی سه کارخانه کاشی در شهرستان انار در آینده نزدیک

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام حسین جلالی در حاشیه بازدید از کارخانه کاشی پرشین یزد اظهار کرد: پیشنهاد راه اندازی کارخانه کاشی در شهرستان انار را به سرمایه گذار این طرح دادیم و مورد استقبال سرمایه گذاران این مجموعه که افرادی متخصص و مدیر هستند، قرار گرفت.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولیدات مجموعه پرشین، بازار داخلی و بین المللی خیلی خوبی دارد و با راه اندازی آن در شهرستان انار می توانیم شاهد رونق این شهرستان هم باشیم، ضمن اینکه ۲۰۰ نفر اشتغالزایی در این کارخانه هم می تواند تا حدودی بار بیکاری شهرستان را کم کند.

وی طی نشستی در خصوص راهکارهای تسهیلگری این سرمایه گذاری در شهرک صنعتی انار گفت: در حال پیگیری هستیم که چه از طریق شهرک صنعتی و یا خارج از شهرک صنعتی برای سرمایه گذار تسهیلگری شود تا بعد از اخذ مجوز ظرف ۲۰ ماه آینده یک کارخانه کاشی در انار توسط سرمایه گذار یزدی داشته باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: پیگیر سه کارخانه کاشی در انار هستیم و پیش بینی داریم که در دو،سه سال آینده حدود ۶۰۰، ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد شود تا بیکاری را در انار کاهش دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انار جلالی نماینده رفسنجان رفسنجان کارخانه کاشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    پس برای رفسنجان چه کار میکنید فکراساسی برای این شهر هم بکنید فقط درامد پسته ومس رفسنجان باید صرف بقیه استان کرمان و ایران شود .خود رفسنجان بسوزد وبسازد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان