فرماندار رفسنجان:

ضرورت توسعه منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با تامین منابع آبی

  • شناسه خبر: 181147
ضرورت توسعه منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با تامین منابع آبی

فرماندار رفسنجان بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان تاکید کرد و گفت: توسعه ۱۸۰۰ هکتار از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با تامین منابع آبی، تحول بزرگی در رفسنجان ایجاد خواهد کرد.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت توسعه منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با تامین منابع آبی

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی عصر امروز در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار با حضور استاندار کرمان، اظهار داشت: توجه به مشکلات شهرستان های استان در ایجاد فرصت و برداشتن تهدیدها می تواند کمک کننده باشد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: فعالیت رفسنجان متنی بر کشاورزی و صنعت است و شهرستان در این زمینه توانمندی های زیادی دارد و به موفقیت های خوبی رسیده ایم ولی هنوز جای کار دارد.

وی  با اشاره به مشکلات شهرستان و معضل بحران آب در این منطقه، افزود: مشکل کم آبی در همه نقاط استان وجود دارد ولی ممکن است راه حل های این مشکل در هر منطقه متفاوت باشد.

فرماندار رفسنجان با اشاره بر گلایه مندی بخش خصوصی و مشکلات آنها با بخش دولتی، تصریح کرد: مقررات و بروکراسی اداری بخش دولتی با بخش خصوصی همخوانی ندارد در این زمینه لازم است آنچه که بخش خصوصی برای سرمایه گذاری نیاز دارند، بخش دولتی در اختیار آنها قرار دهد.

وی با بیان اینکه برای نیازمندی‌های مس در کالاها و قطعات لازم است کارخانه‌های صنایع کوچک تأسیس و راه‌اندازی شود عنوان کرد: ۴۰ طرح پیشنهاد شده که می‌توان آنها را در شهرستان راه‌اندازی کرد.

فصیحی هرندی بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان تاکید کرد و افزود: توسعه ۱۸۰۰ هکتار از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با تامین منابع آبی آن تحول بزرگی در رفسنجان ایجاد خواهد کرد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه به‌عنوان فرماندار ویژه و معاون استاندار هستیم اما تفویض اختیارات به ما نشده است، بیان کرد: فرماندار مسئولیت دارد و باید پاسخگوی مردم باشد.

فصیحی هرندی خواستار تسهیلات لازم برای مشکل آب و برق شهرستان شد و گفت: در بخش تولید انرژی و افتتاح نیروگاه های برقی امکانات و تسهیلات در اختیار قرار گیرد و بخشی از قوانین دولتی اصلاح شود.

وی با اشاره به مشارکت خیران در زیرساخت های رفسنجان، اعلام کرد: اکثر بناها و اماکن عمومی شهرستان توسط خیران احداث شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
استاندار کرمان رفسنجان فصیحی هرندی فرماندار مشکلات رفسنجان و انار نشست هم اندیشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سامان

    فقط رفسنجان باید زیر ساخت های شهر را توسط مردم ایجاد کند چرا بودجه عمرانی رفسنجان کم هست چرا درامد مس نصیب بقیه کرمان میشود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان