مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار با حضور استاندار کرمان مورد بررسی قرار گرفت /تصاویر

  • شناسه خبر: 181126
مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار با حضور استاندار کرمان مورد بررسی قرار گرفت /تصاویر

مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار در نشستی با حضور استاندار کرمان و مسئولان دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

خانه » رفسنجان » مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار با حضور استاندار کرمان مورد بررسی قرار گرفت /تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات شهرستان‌های رفسنجان و انار با حضور استاندار در سالن شهید هنری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بیان کرد: استان کرمان از نظر مادی و معنوی، نیروی انسانی، معادن و اقلیم های متفاوت و همچنین استعدادها و پتانسیل هایی که دارد از اهمیت زیادی برخوردار است اگر این استعدادها به فعلیت درآورده شود معضل بیکاری استان حل می شود.

امام جمعه رفسنجان به مشکل آب آشامیدنی در شهرستان اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکل آب آشامیدنی ریشه ای و از استانداری نشات گرفته است و باید از همان جا اصلاح شود.

وی افزود: اکثر افتتاح های اخیر در شهرستان به واسطه سرمایه گذاران بخش خصوصی و مردم صورت گرفته که این نشان از پتانسیل و ظرفیت بالای این شهرستان در زمینه خیران است.

پیگیری تکمیل پروژه پارک علم و فناوری در سال جاری از مصوبات سفر رئیس جمهوری به رفسنجان، پیگیری برداشت پول از حساب شرکت آب و فاضلاب رفسنجان توسط شهرداری بردسیر، تاکید بر نگاه عادلانه در تقسیم بودجه به رفسنجان، ارائه تسهیلات به کشاورزان و باغداران و کمک به فعال‌کردن فرودگاه رفسنجان از جمله مواردی بود که توسط حجت الاسلام علی  هاشیمان رئیس شورای اسلامی شهر مطرح و خواستار پیگیری آنها شد.

زهرودی فرماندار شهرستان انار هم در این جلسه تکمیل زیرساخت های بیمارستان، شهرک صنعتی و پروژه های نیمه تمام در شهرستان انار و احداث راه‌آهن یزد-انار- رفسنجان-کرمان را  مورد تاکید قرار داد و خواستار به نتیجه‌ رسیدن آنها شد.

در این جلسه مشکلات و موانع چندین سرمایه گذار و واحد صنعتی و اقتصادی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع و صدور برخی از مجوزها اقداماتی صورت گرفت.

گزارش از منیژه نوروزی

عکس از رضا ساجدی

 

برچسب ها:
استاندار کرمان انار رفسنجان زینی وند نشست هم اندیشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان