در دومین سفر نماینده مردم رفسنجان به مرکز استان مطرح شد؛

تأکید بر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و مقاوم سازی مدارس شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 180991
تأکید بر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و مقاوم سازی مدارس شهرستان رفسنجان

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در دومین سفر یک روزه خود به مرکز استان با جمعی از مدیران کل دیدار و در خصوص پاره ای از مسائل گفتگو کرد.

خانه » رفسنجان » تأکید بر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و مقاوم سازی مدارس شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در دومین سفر یک روزه خود به مرکز استان با جمعی از مدیران کل دیدار و در خصوص پیگیری پاره ای از مسائل حوزه انتخابیه گفتگو کرد.
صادق زاده مدیرکل بهزیستی ضمن تشریح خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش به تفکیک حوزه های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی، اشتغال و مسکن ، اشتغال پایدار و توانمند سازی توانخواهان و جامعه هدف بهزیستی را از اهداف اصلی فعالیت های بهزیستی برشمرد.
حجت الاسلام حسین جلالی هم ضمن بررسی مشکلات جامعه‌ هدف بهزیستی در استان و حوزه انتخابیه خود، بر توجه ویژه به رفع مشکلات جامعه آسیب پذیر تاکید و راهکارهای موجود را مورد بررسی قرار داده و بر توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی بویژه در حوزه مسکن و اشتغال تاکید کرد.
در این دیدار قرار شد سند چشم انداز بهزیستی آماده و جلسه ای در رفسنجان با حضور مدیر کل برگزار شود.

«تدوین سند جامع ورزش رفسنجان/سرمایه گذاری در تولید تجهیزات ورزشی»

حجت الاسلام جلالی در دیدار با میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان خواهان سند جامع ورزش شهرستان شد و اعلام کرد:‌ تدوین و اجراشدن صحیح سند جامع ورزش در رسیدن به اهداف نقش مهمی ایفا می کند و آینده ورزش شهرستان را به سمت پیشرفت اصولی سوق می دهد.
وی به سرمایه گذاری در حوزه تولید تجهیزات ورزشی تأکید کرد.

پاریزی در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرد و گفت: طرح سند جامع ورزش را در دستور کار این اداره قرار می دهد و رفسنجان به عنوان پایلوت ورزشی استان معرفی خواهد شد.

«راه اندازی قرارگاه انتظامی در ورودی انار از سمت یزد»

حجت الاسلام جلالی در دیدار با سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با تجلیل از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی، نقش پلیس را در تامین امنیت پایدار بی بدیل دانست و گفت: نیروی انتظامی امروز جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و سنگربان امنیت، آرامش و آسایش مردم و باعث اقتدار نظام است.

سردار ناظری گزارش از عملکرد ناجا در استان ارائه داد و به دستگیری شبکه سرقت سیم برق در رفسنجان اشاره کرد.

همچنین بنا به درخواست نماینده مردم رفسنجان و انار قرار شد ناوگان خودرویی رفسنجان تجهیز شود و قرارگاه انتظامی در ورودی شهر انار از سمت یزد راه اندازی شود.

«ضرورت نظارت بر نحوه پرداخت و هزینه کرد تسهیلات»

حجت الاسلام جلالی در این سفر با مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان هم دیدار کرد.
پورواجد در این دیدار به تشریح رویکرد و سیاستهای صندوق کارآفرینی امید پرداخت و گفت: صندوق حمایت از طرح های روستایی را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده و تاکنون چندین روستا در این زمینه شناسایی و اقدامات اولیه جهت تحقق این برنامه ها و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها صورت گرفته است.

جلالی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد صندوق کارآفرینی امید گفت: نظارت بر نحوه پرداخت تسهیلات و هزینه کرد آن باید به دقت انجام شود تا هدف اصلی پرداخت تسهیلات که همان ایجاد کسب و کار و اشتغال پایدار است، تحقق یابد.

«حمایت از سرمایه گذاری در حوزه پرورش ماهی خاویاری در رفسنجان»

سعیدی مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۸ درصد اشتغال کشور در بخش کشاورزی است، عنوان کرد: ۵/۶ میلیون تن از انواع محصولات جهاد کشاورزی در استان تولید می شود و ۴۵ هزار میلیارد تومان درآمدزایی دارد.
وی افزود: در استان ۲۱۲ هزار هکتار از زمین کشاورزی زیر کشت پسته است و استان کرمان رتبه اول تولید خرما در کشور را دارد.

حجت الاسلام دکتر جلالی با طرح مشکلات کشاورزی شهرستان های حوزه انتخابیه اظهار کرد: از تمامی ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه استفاده خواهد کرد که با همراهی و همکاری مدیر کل جهاد کشاورزی استان این مشکلات به حداقل ممکن برسد.
وی در زمینه حمایت از سرمایه گذاری در خصوص پرورش ماهی خاویاری تأکید کرد.

« راه اندازی ایستگاه آلایندگی در رفسنجان و ایستگاه سنجش گرد و غبار در انار»

حجت الاسلام حسین جلالی در این سفر با خانم  شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان دیدار کرد و مسائل مربوط به آلایندگی شهرستانهای رفسنجان و انار را مطرح کرد.
در این دیدار قرار شد، ایستگاه آلایندگی در شهرستان رفسنجان و ایستگاه سنجش گرد و غبار در شهرستان انار راه اندازی شود.

«تأکید بر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری»

حجت الاسلام جلالی در دیدار با مهندس غفاری مدیر شهرک های صنعتی استان کرمان با تأکید بر رفع موانع و فعال کردن واحدهای تولیدی بیان کرد: باید تلاش شود سرمایه گذاران انگیزه کار و سرمایه گذاری داشته باشند.
در این دیدار پیرامون استقرار و اجرای طرح های سرمایه گذاران متقاضی در نقاط مختلف شهرستانهای رفسنجان و انار در نواحی صنعتی و خارج از نواحی صنعتی مباحثی مطرح شد.
غفاری مدیر شهرک های صنعتی استان ضمن توضیح در خصوص امتیازات شهرک و نواحی صنعتی مطالبی را ایراد کرد و در پایان جهت کمک به رفع موانع تولید اعلام آمادگی کرد.
حجت الاسلام جلالی در ادامه دیدارهای خود ظهر یکشنبه با سلمانی مدیرکل امور مالیاتی استان و مدیرکل آموزش و پرورش دیدار داشت.

«ضرورت استفاده از مدارس فاقد دانش آموز/مقاوم سازی مدارس»

در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان پیگیری و احیاء اردوگاه تفریحی و فرهنگی، ساخت و تجهیز مدارس نیمه تمام شهرستان های رفسنجان و انار، مقاوم سازی مدارس حوزه انتخابیه، نوسازی و تجهیز مدارس در حال تخریب حوزه انتخابیه و استفاده از مدارس فاقد دانش آموز از سوی نماینده مطرح شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
استان کرمان سفر یک روزه نماینده رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان