به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو؛

دیدار مجازی نماینده رفسنجان با دانشجویان

  • شناسه خبر: 180976
دیدار مجازی نماینده رفسنجان با دانشجویان

حجت الاسلام جلالی با نماینده های تشکل های دانشجویی دانشگاه های رفسنجان به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو به صورت مجازی گفتگو کرد.

خانه » رفسنجان » دیدار مجازی نماینده رفسنجان با دانشجویان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام جلالی با نماینده های تشکل های دانشجویی دانشگاه های رفسنجان به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو به صورت مجازی دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام دکتر جلالی در این دیدار ضمن خیر مقدم به حضار و گرامیداشت روز دانشجو اشاره ای به مسائل کشور داشت و اظهار کرد: دانشجو دارای دو بعد تولی و تبری‌ست و این دو بعد جریان‌های دانشجویی را زنده و پویا نگه داشته است.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: خون شهید فخری زاده جریان دارد و به زودی شاهد به مجازات رساندن عاملان و قاتلان آن شهید و این حرکت خسارت بار خواهیم بود.
در ادامه جلسه دکتر جلالی به سوالات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی پاسخ داد.
برخی سوالات مطرح شده از سوی دانشجویان در خصوص برنامه ریزی کمیسیون فرهنگی مجلس برای معضلات فرهنگی در کشور، مشکل ازدواج جوانان، برنامه ریزی کمیسیون در زمینه فرهنگ اسلامی در فضای مجازی و گسترش فرهنگ مهدویت، چرایی خام فروشی در صنعت مس و برنامه نماینده در خصوص مقابله با این موضوع و … بودند.
شایان ذکر است: نمایندگان تشکل های بسیج دانشجویی دانشگاه، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان، تشکل مجمع دانشجویان عدالت خواه، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، هیأت محبان و دانشجویان فعال دانشگاه های مختلف رفسنجان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام /

برچسب ها:
جلالی دیدار روز دانشجو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان