بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان در خصوص ترور برجسته ترین دانشمند هسته ای کشور

  • شناسه خبر: 180818
بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان در خصوص ترور برجسته ترین دانشمند هسته ای کشور

کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان در خصوص ترور برجسته ترین دانشمند هسته ای کشور بیانیه صادر کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان در خصوص ترور برجسته ترین دانشمند هسته ای کشور

به گزارش خانه خشتی، کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان در خصوص ترور برجسته ترین دانشمند هسته ای کشور بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
ترور کوردلانه و ناجوانمردانه پدر هسته ای ایران ، دانشمند انقلابی و برجسته کشور ، دکتر محسن فخری زاده ، بار دیگر دشمنی و خباثت بدخواهان این ملت و نظام را برملا کرد که برای دستیابی به اهداف و توطئه های شوم خود ، به هر جنایتی متوسل میشوند.
قطعاً دشمنان این ملت و در راس آنها، آمریکا و اسراییل جنایتکار که در اجرای سیاست‌های تحریم و فشار حداکثری ناکام مانده‌اند، از خشم و عصبانیت به این گونه اقدامات بزدلانه و رذیلانه روی آورده‌اند. چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند استواری ملت ایران را در راه مقاومت و شکست توطئه‌های پلید دشمن و دستیابی به توسعه و پیشرفت علمی متوقف نماید.
مسببان پیدا و پنهان ترور شهید فخری‌زاده و جریان نفوذ که هنوز هم به دنبال مذاکره و اعتماد به دشمن است ، در انتظار انتقام ملت ایران باشند، ملت ایران انتقام خون این شهید والامقام را از عوامل تروریست و حامیان آنان خواهد گرفت.
بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان ، شهادت این ابر دانشمند هسته ای را به امام خامنه ای(دامه برکاته) و ملت استوار ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و عهد میبندد با تمام توان برای تربیت نسلی انقلابی ، ولایتی و متعهد تلاش نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان