رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان:

اگر موج کرونا ادامه پیدا کند نمی توانیم خدمت رسانی کنیم

  • شناسه خبر: 180399
اگر موج کرونا ادامه پیدا کند نمی توانیم خدمت رسانی کنیم

متاسفانه تعداد زیادی از کادر درمان به بیماری دچار شده اند در استراحت به سر می‌برد و در خواست نیرو از بیمارستان های دیگر داده ایم که به کمک ما آمده اند اما اگر این موج همچنان ادامه پیدا کند ممکن است به جایی برسیم که نتوانیم خدمات رسانی را ادامه دهیم .

خانه » آخرین اخبار » اگر موج کرونا ادامه پیدا کند نمی توانیم خدمت رسانی کنیم

به گزارش خانه خشتی؛ علی موسوی اظهار کرد: متاسفانه در ۵ روز گذشته بیشترین آمار فوتی را داشته ایم علی رغم اینکه در ماه گذشته هشدار داده بودیم اما متاسفانه جامعه رعایت نکردند و از دو هفته پیش موج شدید افزایش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شروع شد و تعداد تخت های آی سی یو را از ۶ تخت به بیست تخت اضافه کردیم .
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان با اشاره به این که مشخص است وقتی بیمار بدحال زیاد داشته باشیم تعداد موارد فوتی هم افزایش پیدا خواهد کرد، افزود:
داروهای مورد نیاز بیماران کمیاب و گران قیمت میباشد و تا بحال نسبت به تهیه آنها اقدام شده است ولی بعضی بیماران بد حال به درمان پاسخ نمیدهند و جان خود را از دست می دهند.
وی ابراز گله مندی کرد: این شرایط حاصل رعایت نکردن در ضبط های پسته و در سطح شهر بود و زمینه ساز موج سوم و طوفانی شدن این موج شد و در حال حاضر با مشکل درمان این بیماران مواجه هستیم .
موسوی توضیح داد: هر بیمار کرونا نسبت به بیماران دیگر چندین برابر برای بیمارستان کار می برد ؛پرسنل ما باید لباس های حفاظتی بپوشند، و چون این بیماران همراهی ندارند کار همراهی بیمار را هم انجام دهند.
وی ادامه داد: در طول هفته گذشته آمار بیماران به بالای ۱۵۰ نفر رسیده و ۶ بخش را برای خدمت به این بیماران اختصاص داده ایم ( اورژانس تنفسی دو بخش آی سی یو(آی سی یو ۱ و بیمارستان بحران شهدای صنعت مس) بخش اطفال و دو بخش داخلی ولی هنوز هم با کمبود جا برای بیماران مواجه هستیم .
علی موسوی ابراز نگرانی کرد: متاسفانه امکانات ما هم دیگر جواب گو ی این حجم بیمار نیست ؛ دستگاههای سی تی اسکن به دلیل مراجعه زیاد یک قطعه از دستگاه سوخته و از مدار خارج شده اند ؛متاسفانه تعداد زیادی از کادر درمان به بیماری دچار شده اند در استراحت به سر می‌برد ودر خواست نیرو از بیمارستان های دیگر دادیم ،اما اگر این موج همچنان ادامه پیدا کند ممکن است به جایی برسیم که دیگر نتوانیم خدمات رسانی را ادامه دهیم .
وی بااشاره به ابتلای بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و ۵۰ نفر از کادردرمان که در استعلاجی به سر می برند از همشهریانی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی کادر درمان را یاری کردند قدر دانی کرد و گفت : از افرادی که با رعایت نکردن تذکر های ما همشهریان را بیمار می کنند گله مند هستم و خواهشمندم توجه داشته باشند که کرونا دشمنی است مسلح و مخفی امروز تیر اندازی می کند و اثراتش ده روز بعد نمایان می شود .

انتهای پیام/

برچسب ها:
رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان رفسنجان کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان