روزهای سخت سنگربانان خط مقدم درمان در اورژانس رفسنجان+ تصاویر

  • شناسه خبر: 180366
روزهای سخت سنگربانان خط مقدم درمان در اورژانس رفسنجان+ تصاویر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: پرسنل اورژانس رفسنجان با وجود همه فشارها و حجم بالای ماموریت ها با تمام توان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس ایستاده اند و تنها توقع ای که از مردم دارند رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به نکات بهداشتی تا پایان شکست این بیماری است.

خانه » آخرین اخبار » روزهای سخت سنگربانان خط مقدم درمان در اورژانس رفسنجان+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ دکتر محمدرضا حسینی زینلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و شهرستان رفسنجان علیرغم مشکلات موجود در زمینه نیرو و امکانات اورژانس ۱۱۵رفسنجان با هدف کاهش انتقال ویروس به سایر بیماران آمبولانس ویژه بیماران کرونایی را راه اندازی نمود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان افزود: در پیک اول بیماری کرونا با رعایت نسبی پروتکل های بهداشتی از سوی همشهریان،بیماری در شهرستان رفسنجان کنترل گردید.


وی بیان کرد: از اوایل فروردین تا نیمه های آبان ماه تعداد ۱۷۳۱۸ تماس در رابطه با کرونا با اورژانس گرفته شده، متاسفانه با ساده انگاری و غفلت بعضی از همشهریان این بیماری از ۲ ماه قبل سیر صعودی یافت تا جایی که تعداد تماس ها ۵۶۰۸ و ماموریت های مربوط به بیماری کرونا به ۳۶۹ مورد افزایش یافت.

زینلی گفت: بطوریکه عملا همه ۲۱ پایگاه اورژانس رفسنجان درگیر اعزام و انتقال ماموریتهای مربوط به بیماران کرونایی در کنار ماموریتهای زیاد غیر کرونایی شدند و مجموع تعداد تماس ۵۰۴ و ماموریتهای اورژانس به ۹۲ ماموریت در روز رسید.

وی تاکید کرد: در حال حاضر متاسفانه ۱۳ نفر از پرسنل اورژانس مبتلا به این ویروس هستند و حداقل ۱۴ روز باید مابقی همکاران در کنار فشارها و خستگی های این مدت جایگزین شیفت های همکاران خود باشند تا سنگر خالی نماند.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان ادامه داد: همشهریان گرامی پرسنل اورژانس رفسنجان با وجود همه فشارها و حجم بالای ماموریت ها با تمام توان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس ایستاده اند و تنها توقع ای که از شما عزیزان دارند رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به نکات بهداشتی تا پایان شکست این بیماری می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اورژانس رفسنجان مدافعان سلامت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان