امام جمعه رفسنجان:

سران حکومت های اسلامی باید پاسخ اهانت فرانسه به رسول اکرم را بدهند

  • شناسه خبر: 180311
سران حکومت های اسلامی باید پاسخ اهانت فرانسه به رسول اکرم را بدهند

حجت الاسلام عسکری گفت: برخورد با این عمل ننگینِ حکومت فرانسه باید برخورد حکومت ها باشد زیرا اگر مسئولین حکومت های اسلامی اعتراض کنند نه تنها به عنوان فرد حقیقی این اعتراض را نشان می دهند بلکه به عنوان نمایندگان ملّت مسلمان هم هستند.

خانه » آخرین اخبار » سران حکومت های اسلامی باید پاسخ اهانت فرانسه به رسول اکرم را بدهند

به گزارش خانه خشتی به نقل از شبستان؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در مورد اهانت فرانسه به ساحت رسول اکرم صلی الله علیه وآله با بیان اینکه این کار تازگی ندارد، تصریح کرد: همیشه هتک حرمت ها از سر ضعف و زبونی و حقارت است و هیچ انسانی از روی قدرت هتک حرمت نمی کند.

امام جمعه رفسنجان افزود: این نشانه  ضعف و زبونی دولت و حکومت فرانسه است و حتی اگر در قالب بحث آزادی بیان در این کشور هم مجوز هتک حرمت به پیامبر (ص) داده شود این هم شعار عوام فریبانه ای بیش نیست زیرا در همان کشور فرانسه که می گویند آزادی بیان و آزادی عمل وجود دارد می بینیم که اینگونه نیست.

وی ادامه داد: در فرانسه خانمی  اگر بخواهد با حجاب و پوشش اسلامی وارد مدرسه شود به او اجازه ورود نمی دهند پس عملاً این آزادیِ بیان، شعار است؛ اگر  کسی در این کشور بخواهد علیه هولوکاست حرفی بزند جلوی او را می گیرند و او را زندانی می کنند و در واقع آزادی بیان نیست پس آزادی بیان با این عنوان یک نوع عوام فریبی است.

حجت الاسلام عسکری گفت: ملّت ها باید توجه داشته باشند این طور نیست به خاطر پاسداشت آزادی بیان در این کشور، هتک حرمت به پیامبر و مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جایز بدانند.

وی با اشاره به اینکه البته برخورد با این عمل ننگینِ حکومت فرانسه هم باید برخورد حکومت ها باشد زیرا برخورد ملّت ها خیلی نمی تواند جوابگو باشد؛ افزود: سران حکومت های اسلامی  باید نسبت به این کار زشت اعتراض کنند و به دنبال این اعتراض مردم هم  محکومیت خود را اعلام کنند چون سران حکومت ها نمایندگان مردم هستند و با اعتراض این نماینده ها مردم هم می توانند اعتراض خود را نشان دهند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: اگر مسئولین حکومت های اسلامی اعتراض کنند نه تنها به عنوان فرد حقیقی این اعتراض را نشان می دهند بلکه به عنوان نمایندگان ملّت مسلمان ایران این اعتراض را دارند که چرا به پیامبر گرامی اسلام هتک حرمت شده است؟ و این کار هم حتماً باید انجام شود.

وی تحریم کالاهای فرانسوی و عدم خرید این کالاها را روش مقابله و محکوم کردن این جریان عنوان و خاطرنشان کرد: کشور فرانسه از این قضیه احساس وحشت کرده و مسئولان این کشور خواسته اند که  کالاهای ما را تحریم نکنید لذا مردم  هم برای پاسخ عملی به کسانی که  هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر کردند، کالاهای فرانسوی خرید نکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه اهانت فرانسه به پیامبر حجت الاسلام اصغر عسکری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان