در راستای پیشگیری از تعطیلی کارخانجات و حمایت از تولید؛

کارگروه رفع موانع تولید در دادگستری رفسنجان ایجاد شد

  • شناسه خبر: 180022
کارگروه رفع موانع تولید در دادگستری رفسنجان ایجاد شد

رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست قوه قضائیه، کارگروه رفع موانع تولید در رفسنجان ایجاد شده است و دستگاه قضایی آمادگی دارد تا از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و تولیدکنندگان حمایت های حقوقی و قضایی را به عمل آورد.

خانه » آخرین اخبار » کارگروه رفع موانع تولید در دادگستری رفسنجان ایجاد شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از میزان, رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست قوه قضائیه، کارگروه رفع موانع تولید در رفسنجان ایجاد شده است و دستگاه قضایی آمادگی دارد تا از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و تولیدکنندگان حمایت های حقوقی و قضایی را به عمل آورد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پور محمدی در نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای پیشگیرانه تغییرات غیرمجاز کاربری اراضی در رفسنجان که با حضور “مهرداد عارضی” معاون اداره کل پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی قوه قضائیه، “سیدمهدی قویدل” معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان و مسئولین شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: ریاست قوه قضائیه به صورت جهادی و دلسوزانه پا به میدان عمل گذاشته و در سال جهش تولید با حمایت از تولیدکنندگان از بسته شدن کارخانجات و واحدهای تولیدی پیشگیری به عمل می آورد.
وی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ریاست قوه قضائیه، کارگروه رفع موانع تولید در رفسنجان ایجاد شده است و دستگاه قضایی آمادگی دارد تا از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و تولیدکنندگان حمایت های حقوقی و قضایی را به عمل آورد.
رییس دادگستری شهرستان رفسنجان، موضوع پیشگیری از وقوع جرم را یک مسئله بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: دادگستری شهرستان رفسنجان به موضوع ترک فعل ها در ادارات دولتی و مراکز خصوصی ورود کرده است و با جدیت با متخلفین برخورد قضایی خواهد کرد.
حجت الاسلام پورمحمدی، چابک سازی و کاهش ورودی پرونده ها، کاهش اطاله دادرسی و بهداشت قضایی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با داشتن یک قوه قضاییه به روز و پرتوان می‌توان طعم شیرین عدالت و امنیت را به مردم هدیه داد.
وی تاکید کرد: رسالت اصلی قوه قضائیه بایستی رسیدگی به پرونده‌های مهم و مسائل اصلی باشد اما متاسفانه گاهی دیده می‌شود بخشی از وقت قضات به رسیدگی به پرونده های غیر مهم اختصاص می یابد لذا بایستی موضوع قضازدایی در بخش‌های غیر مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.


کاهش سرقت احشام در شهرستان رفسنجان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه با اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته که به ابتکار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان اجرا شده است سرقت پسته در رفسنجان کاهش چشمگیری داشته است.
ایمان شهسواری افزود: پرونده های مرتبط با سرقت پسته در رفسنجان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد ضمن اینکه همین تعداد پرونده نیز مربوط به سرقت‌های خرد پسته می باشد.
این مقام قضایی با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته موجب شده تا سرقت احشام نیز در رفسنجان به حداقل برسد، یادآور شد: اغلب روستاهای هدف تحت پایش تصویری قرار گرفته و بسیاری از معابر و شریان‌های اصلی شهر رفسنجان و روستاهای اطراف به دوربین‌های مداربسته مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رئیس دادگستری رفسنجان کارگروه رفع موانع تولید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان