فرماندار رفسنجان:

برگزاری هر گونه همایش و مراسم به مدت دو هفته در رفسنجان ممنوع شد

  • شناسه خبر: 179988
برگزاری هر گونه همایش و مراسم به مدت دو هفته در رفسنجان ممنوع شد

فرماندار رفسنجان در جلسه ستاد کرونای شهرستان از ممنوعیت برگزاری هر گونه همایش و مراسم در این شهرستان به مدت دو هفته خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری هر گونه همایش و مراسم به مدت دو هفته در رفسنجان ممنوع شد

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی در جلسه ستاد کرونای شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در استان کرمان آمار موارد مثبت و بستری در بیمارستان ها افزایش یافته است این نشان از وضعیت وخیم استان دارد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه وضعیت رفسنجان از نظر آمار کووید ۱۹ وضعیت خوبی ندارد، تصریح کرد: بیشترین موارد مثبت کرونا در میهمانی های خانوادگی بیشتر بوده است، از مردم مجدانه درخواست داریم از رفتن به دورهمی ها خودداری کنند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰درصد از بیماران بستری در بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) مربوط به شهر رفسنجان هستند.بیان کرد: هنوز عده ای از مردم این بیماری را جدی نگرفته اند رفت و آمد در شهر و بازار بیشتر شده و بدون ماسک در حال تردد هستند.

فرماندار رفسنجان با تاکید بر اینکه سختگیری ها بیشتر خواهد شد، افزود: بازرسی از صنوف مختلف تشدید می شود در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برابر قانون برخورد و بعضا پلمپ می شوند.

فصیحی هرندی عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان از هر نوع تجمع در پارک و بوستان های سطح شهر جلوگیری می شود.

وی ابراز داشت: برگزاری مراسم های ترحیم از تاریخ ۲۱ مهرماه ۹۹ به مدت دو هفته در آرامستان های شهر ممنوع است و کلیه همایش و مراسم ها از شنبه آینده به مدت دو هفته در رفسنجان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تعطیلی دو هفته مراسم ها رفسنجان ستاد کرونای رفسنجان فرماندار رفسنجان فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان