بااقدامات پیشگیرانه قوه قضاییه صورت پذیرفت؛

کاهش چشمگیر سرقت پسته در رفسنجان / یک مورد هم پرونده با موضوع سرقت پسته نداشته ایم

  • شناسه خبر: 179721
کاهش چشمگیر سرقت پسته در رفسنجان / یک مورد هم پرونده با موضوع سرقت پسته نداشته ایم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از اجرای موفق طرح مهار سرقت پسته در این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کاهش چشمگیر سرقت پسته در رفسنجان / یک مورد هم پرونده با موضوع سرقت پسته نداشته ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از اجرای موفق طرح مهار سرقت پسته در این شهرستان خبر داد.

ایمان شهسواری اظهار داشت: باتشکیل کارگروه پیشگیری از سرقت پسته در دادگستری رفسنجان خوشبختانه شاهد کاهش چشمگیر سرقت های کلان و خرد این محصول در این شهرستان بوده ایم.
وی اضافه کرد:از ابتدای فصل برداشت محصول پسته تا کنون حتی یک مورد پرونده با موضوع سرقت پسته در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان به ثبت نرسیده است.
این مقام قضایی اعلام کرد: در مرحله اول این طرح، دهیاران و بخش داران را در اجرای این طرح سهیم کردیم و پس از برگزاری جلسات متعدد و آشنایی به وظایف خود،هماهنگی های لازم با مجموعه پلیس بوجود آمد.
وی با اشاره به اینکه مردم و کشاورزان نقش اصلی در تامین امنیت باغات کشاورزی را ایفا نمودند، افزود: به کشاورزان توصیه می کنیم همچون مرحله برداشت محصول پسته که با رعایت نکات پیشگیرانه شاهد کاهش چشمگیر سرقت ها بودیم.در مرحله انباشت و فروش محصول نیز نکات پیشگیرانه را رعایت کنند تا خدای ناکرده مشکلی ایجاد نشود.
دادستان رفسنجان همچنین بر صیانت از منابع آبی تاکید کرد و گفت:با توجه به خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آّبی، مسئولان مربوطه بایستی در زمینه مدیریت منابع آبی بویژه در بخش کشاورزی اهتمام ویژه ای داشته باشند و جلوی برداشت های بی رویه آب به ویژه چاه های آب غیرمجاز گرفته شود.
شهسواری در پایان گفت:دستگاه قضایی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)و همچنین تاکیدات ریاست قوه قضاییه ،حمایت حقوقی و قضایی از تولید در بخش های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است و با تمام توان در میدان حاضر است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دادستان رفسنجان رفسنجان کاهش سرقت پسته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان