گلزار شهدای کرمان میزبان میهمانان موکب شهدای صنعت مس + تصاویر

  • شناسه خبر: 179609
گلزار شهدای کرمان میزبان میهمانان موکب شهدای صنعت مس + تصاویر

به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و موکب شهدای صنعت مس مراسم میثاق با آرمان های شهدا در جوار مزار مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » گلزار شهدای کرمان میزبان میهمانان موکب شهدای صنعت مس + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم میثاق با آرمان های شهدا در جوار مزار سردار شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و موکب شهدای صنعت مس برگزار شد.


حجت‌ الاسلام‌ دشتی‌ سخنران این مراسم اظهار کرد: اولین ویژگی برای شکل گیری انقلاب، پذیرنده بودن مردم‌ است؛ مردم‌ ایران‌ یکپارچه پذیرنده انقلاب اسلامی باشند، ۱۵ سال تلاش امام‌ و انقلابیون این گوهر را در سال ۵۷‌ به ثمر نشاند.
وی افزود: رزمندگان‌ وقتی جنگ شد از جان‌ خود گذشتند چراکه‌ این‌ انقلاب همان‌‌ انقلابی است که مقدمه‌ ساز انقلاب امام‌ زمان‌ خواهد بود؛ سردار سلیمانی ها و فرماندهان‌ قدس ما‌ فقط‌ برای حفظ جمهوری اسلامی ایران نمی جنگند، امروز در لشگرگاهی‌ هستیم‌ که ۱۴۰۰‌ سال این لشکر مستقیما با یهود در حال جنگ است.
دشتی گفت: ۱۴۰۰‌ سال بود که مکتب امام‌ حسین‌ در مظلومیت بود و‌ بعد از ۱۴۰۰‌ سال انقلابی شکل گرفت که‌ این‌ انقلاب در تمام‌ جهات‌ قوّت‌ شیعه‌ را فریاد می زند‌ و امروز اگر کسی کم‌ کاری، کوتاهی و خیانت‌ کند‌ مدیون خون‌ های ۱۴۰۰‌ ساله ای‌ است‌ که برای اعتلای‌ شیعه‌ ریخته شده‌ است.
وی خاطرنشان‌ کرد: شهدای انقلاب هم به ندای‌ اباعبدالله‌ لبیک گفتند‌؛ این‌ شهدا به دومین‌ ویژگی مورد نیاز انقلاب که پیمان‌ ایستادگی و رزمندگی‌ است‌ بستند، گفتند ما انقلاب‌ را می خواهیم.

حجت‌ الاسلام‌ دشتی خاطرنشان‌ کرد: این‌ انقلاب‌ در روایات‌ عصمت‌ و طهارت‌ همان‌ انقلابی است‌ که به نهضت‌ امام‌ زمان‌ ختم‌ خواهد شد ، اصل‌ انقلاب ما پاک است است اصل‌ انقلاب را در رهبر ببینید، مذهب حاج‌ قاسم‌ مذهب ایستادگی و استقامت‌ است‌.

وی‌ بیان کرد: دوّمین‌ صفتی که برای هر انقلابی نیاز است‌ خلق و خوی حاج‌ قاسم‌ است؛ خلق رزمندگی و جهاد است‌ و دشمن‌ این‌ را فهمیده و مردم‌ ایران‌ را درگیر معیشت‌ کرده‌ است؛ ما‌ با جریانی که بخواهد دفاع مقدّس‌ و رزمندگی را تحریف کنند‌ دشمنیم‌ با جریانی که بخواهد شهدای ما را متهم‌ کند به پول‌ گرفتن‌ دشمنیم.

حجت الاسلام دشتی ادامه داد: اگر کسی تا به امروز جرات‌ وارد شدن‌ به مرزهای ایران را پیدا نکرده است‌ به خاطر‌ خلق و خوی جهادی ایرانیان‌ است‌ نگذارید‌ حاج‌ قاسم ها از ذهن‌ بچه‌ های ما برود که اگر برود مرزهای‌ ما به راحتی به روی‌ دشمن‌ باز می شود‌.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان مجتمع مس سرچشمه موکب شهدای صنعت مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان