امام جمعه رفسنجان:

ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان

  • شناسه خبر: 179507
ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان

امام جمعه رفسنجان گفت: هر چه برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب و اسلام تلاش کنیم و واقعیت های دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز و جوان منتقل کنیم در جهت حفظ و تداوم انقلاب اقدام کرده ایم.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری اظهار کرد: یکی از با ارزش ترین و پر افتخار ترین دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس عبرت آموزترین و سرنوشت سازترین دوران چهل ساله انقلاب به شمار می آید، تصریح کرد: در اوایل انقلاب نیرو و امکانات آنچنانی نداشتیم از ۱۱ کشور نیروی پیاده نظام اسیر داشتیم و همه آنها به مقابله با ایران با همکاری آمریکا بسیج شده بودند ولی ایران به تنهایی و با نگاه به درون بعد از توکل به خداوند و به رهبری امام راحل در مقابل دشمن ایستاد و دفاع کرد.

وی افزود: ایران در دوران دفاع مقدس از هیچ قدرت خارجی نه کمک گرفت و نه آنها به ایران کمک کردند که امروز بخواهیم وامدار آنها باشیم ضمن اینکه در پایان سازمان ملل اعلام کرد که عراق آغازگر جنگ بوده است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به بیاناتی از امام راحل هدف از دوران مقدس را دفاع از قرآن، اسلام، نوامیس و مملکت عنوان کرد و گفت: هر دفاعی که این ویژگی های را داشته باشد و دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام باشد، مقدس است.

حجت الاسلام عسکری یادآور شد: دفاع مقدس ما یک نسخه مطابق با اصلی است که اصل آن همان دفاع امام حسین (ع) از حق بود که آغازگر جنگ نبود و تا روز عاشورا هم بر این نکته تاکید داشت که آغازگر جنگ نیست ولی اگر دشمن حمله کردند ما از خود دفاع می کنیم.

وی متذکر شد: هر چه برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب و اسلام تلاش کنیم و واقعیت های دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز و جوان منتقل کنیم در جهت حفظ و تداوم انقلاب اقدام کرده ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس حجت الاسلام عسکری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان