امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

دوران دفاع مقدس پرافتخارترین جریان تاریخ انقلاب است

  • شناسه خبر: 179504
دوران دفاع مقدس پرافتخارترین جریان تاریخ انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: دوران دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین و ماندگارترین جریان های تاریخ انقلاب است، در جنگ تحمیلی ما تجاوز نکردیم و آغاز گر نبودیم، در ۱۸ آذر ۷۰ دبیر کل سازمان ملل آغازگر جنگ را کشورعراق اعلام کرد.

خانه » سیاسی » دوران دفاع مقدس پرافتخارترین جریان تاریخ انقلاب است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: شاهد انعقاد قرارداد میان امارات و بحرین با دشمن خود و خدا هستیم در حالیکه که خداوند در قران ما را از نزدیک شدن به دشمانان خود و خداوند منع کرده است، این کشورها یا خود را مخاطب آیات قرآنی نمی دانند یا اینکه خلاف صریح دستور قران عمل کردند.

وی افزود: امارات و بحرین می خواهند خود را در پناه اسرائیل حفظ کنند حال آنکه اسرائیل در مقابل یک مجموعه مقاوم حزب الله لبنان یک روز هم نمی تواند بایستد؛ قرار داد با اسرائیل بهره ای جز خاری و ذلت در دنیا و آخرت برای آنان نخواهد داشت.

عسکری در ادامه بیان کرد: امسال راهپیمایی اربعین به دلیل کرونا لغو شده تا مواکب اربعینی که کمک های مردم را سالهای گذشته برای تغذیه و اسکان زائران امام حسین هزینه می کردند، امسال کمک ها را برای ازادی زندانیان جرائم غیرعمد صرف می کنند.

وی تصریح کرد: برآورد آزادی ۵۰۰ زندانی کار ارزشمندی است که در رفسنجان با عنوان احرار اربعین حسینی انجام می شود.

خطیب جمعه رفسنجان با بیان اینکه شاهد بلاهای گونانگون در آمریکا هستیم خاطر نشان کرد: میلیون ها هکتار از جنگل ها در این کشور در آتش می سوزد، آمریکا در صدر جدول بیماری قرار گرفته و از طرفی اعتراض های پی در پی مردم کیفر و عقوبت الهی است از کنار اینها راحت نگذریم.

وی تصریح کرد: اینها یک قضیه طبیعی نیست، کشوری که ظلم کنند مطمئن باشد گرفتار خواهد شد و عقوبت الهی بسیار دشوارتر خواهد بود.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره هزاران شهید، جانباز، آزاده و مفقودالاثر اطهار کرد: امسال دوران دفاع مقدس چهل ساله می شود، یکی از پرافتخارترین و ماندگارترین جریان های تاریخ انقلاب مساله دفاع مقدس است.

وی افزود: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و ایستادگی ملت مسلمان ایران در دفاع از انقلابف نظام و نوامیس است، در جنگ تحمیلی ما تجاوز نکردیم و آغاز گر نبودیم، در ۱۸ آذر ۷۰ دبیر کل سازمان ملل آغازگر جنگ را کشورعراق اعلام کرد.

عسکری خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی ما در مقابل دنیا ایستادیم از ۱۱ کشور دنیا اسیر داشتیم همان قدرت هایی که ادعای انسان دوستی دارند، دنیا علرغم اختلافات اعتقادی، سیاسی و نظامی که با هم داشتند برای شکستن ایران متحد شدند اما همه ناکام ماندند و زمین خوردند.

وی تصریح کرد: امروز وامدار هیچ قدرتی در دنیا نیستیم، با نگاه مسئولان ما در ان زمان با اعتماد به خداوند و حضور ملت رزمنده ایستادیم و به جوانان اعتماد کردیم و نصرت خداوند به مدد آمد و توانستیم دشمنان را خوار و ذلیل کنیم.

حجت الاسلام عسکری همچنین در خطبه های این هفته از شهروندان رفسنجانی خواست تا مراقب اخاذی ها و کلاهبرداری های تلفنی و در فضای مجازی باشند، گول آرم های مختلف را نخورند و تا مطمئن نشدند اقدامی نکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان دفاع مقدس نماز جمعه نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان