امام جمعه رفسنجان:

نیروی انتظامی در عین اقتدار نظامی دلها را با خود همراه می کند

  • شناسه خبر: 179374
نیروی انتظامی در عین اقتدار نظامی دلها را با خود همراه می کند

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: تواضع و نرم خویی از جمله ویژگی های بندگان خداوند است و نیروی انتظامی در عین اقتدار بایستی برخورد نرم با مردم داشته باشد و دلها را با خود همراه کند.

خانه » رفسنجان » نیروی انتظامی در عین اقتدار نظامی دلها را با خود همراه می کند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در دیدار فرمانده، کارکنان و معاونان انتظامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: ریشه مدارا و نرم خویی نه تنها دلیل بر ترس و ضعف نیست بلکه ویژگی ایمان به خداست که تواضع در صدر ویژگی های مومنان است.
وی ضمن قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در ایام محرم امسال افزود: این موضوع که مردم حتی یک مورد گله و شکایت نداشتند نشان از عملکرد خوب و همراه و همدل بودن نیروی انتظامی با شهروندان بوده است.
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس رفسنجان نیز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام اقشار مردم در ارتباط است و برخورد دوستانه و متواضعانه با مردم بایستی اساس کار آن باشد، اظهار داشت: مقابله به مثل نکردن با بد رفتاری های خاطیان و برخورد حکیمانه داشتن در گفتار و رفتار با این گونه افراد از ویژگی های نیروی انتظامی مردم دار است.
همچنین سرهنگ محمد مهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان نیز در این جلسه از کارکنان این فرماندهی خواست با تلاش بی وقفه برقراری امنیت مردم و برخورد متواضع با شهروندان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
این مقام انتظامی در ادامه این جلسه از افزایش ۷۰ درصدی کشف سرقت ها در شهرستان خبر داد و گفت:  از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ معتاد متجاهر که در سرقت ها دخیل بودند جمع آوری و به مرکز استان منتقل شدند و این امر موجب کاهش ۳۰ درصد از سرقت های خرد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان اشاره ای هم به افزایش پرونده های کلاهبرداری، فیشینگ و اخاذی های تلفنی کرد و از امام جمعه شهرستان خواست در امر آگاهسازی شهروندان و رعایت توصیه های پلیس فتا با مجموعه انتظامی همکاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان دیدار فرمانده کارکنان و معاونان انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    با سلام خسته نباشی حاج آقا وامام جمعه محترم بایداز شماتقدیر تشکر کنیم. که به فکر مردم شهید 🌷پرورشهرستان. هستید. وهمچنین از برادر. گرامی مسول عقیده تی. سیاسی حاج آقا حسنی وفرماندهی. عزیزگرانقدر سرهنگ کریمی که مقتدرانه با همکاران خود امنیت شهرستان رفسنجان زحمات زیادی ومهربانه با مردم برخورد میکنن. به نوبه خودمون تقدیر تشکر میکنیم. جعمی از خانواده وجانبازان رفسنجان 🌹🌹
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان