برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان/تصاویر

  • شناسه خبر: 179364
برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان/تصاویر

ششمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی به صورت مجازی روز پنج شنبه مورخ ۲۰ شهریور ماه در دانشگاه ولی عصر(ع) رفسنجان برگزار شد.

خانه » اخبار ویژه » برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان/تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ ششمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی به صورت مجازی روز پنج شنبه مورخ ۲۰ شهریور ماه، در این دانشگاه برگزار شد.

دکتر مرتضی آیین دبیر این کنفرانس در گفتگویی گفت: این همایش قرار بود در اسفند ماه ۹۸ به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شود، اما در حالی که ما ۹۵ درصد از مقدمات برگزاری این همایش را آماده کرده بودیم، با توجه به شرایط ایجاد شده توسط ویروس کرونا در کشور، این همایش در آن زمان برگزار نشد. با توجه به شرایط خاص کشور در مبارزه با این ویروس، تصمیم بر این شد که این همایش در سال ۹۹ و به صورت مجازی به میزبانی این دانشگاه برگزار گردد.

عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق این دانشگاه در ادامه اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۸ صبح آیین افتتاحیه این همایش در تالار خیام با سخنرانی دکتر حسن رنجبرعسکری رییس این دانشگاه، دکتر مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه رفسنجان، دکتر سیدهاشم اورعی رییس انجمن انرژی بادی ایران و دکتر سیدمهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی کرمان به صورت حضوری و همچنین با سخنرانی دکتر محمد ساتکین معاون وزارت نیرو و دکتر بهنام محمدی رییس انجمن انرژی ایران به صورت مجازی برگزار شد. بعد از آیین افتتاحیه سخنرانی های تخصصی به صورت برخط و مجازی انجام شد.

دکتر آیین از برنامه های جنبی این همایش از نشست تخصصی با موضوع« سیاست‌گذاری در حوزه بهینه‌سازی انرژی و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر» نام برد که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و در این نشست محققین کشور و مسئولین حوزه انرژی استان کرمان راجع به موضوع نشست با هم به تبادل نظر پرداختند.

وی در مورد اختتامیه این کنفرانس نیز گفت: آیین اختتامیه این همایش عصر امروز ساعت۱۶:۳۰ در تالار خیام این دانشگاه برگزار و به صورت برخط در فضای مجازی پخش شد. در آیین اختتامیه در بخش پژوهشگران برتر حوزه انرژی، از دکتر مهدی مهرپویا عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و دکتر محمدحسین احمدی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود، در بخش پایان نامه های برگزیده، از دکتر محمدباقر عسکری از دانشگاه گیلان و مهندس محمدرضا دانشور از دانشگاه تبریز، در بخش طرح های پژوهشی صنعتی برتر در حوزه انرژی، از مهندس علی جنت المأوایی و دکتر حسام رهبری مقام، در بخش سخنرانی های برتر از سیدمهدی سیدرحیمی نیارق، امین شجاعی، محمد شفیعی دهج و مهران عوض نیا و در بخش پوسترهای برتر از علی رییسی و صادق عزیزی دارسرا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان