زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در رفسنجان نواخته شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 179275
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در رفسنجان نواخته شد/ تصاویر

همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در رفسنجان با حضور مسئولان در محوطه دبیرستان دوره اول پسرانه شهید مجتبی اسدی نواخته شد.

خانه » اجتماعی » زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در رفسنجان نواخته شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ آیین بازگشایی مدارس و زنگ شروع سال تحصیلی با حضور مسئولین رفسنجان در دبیرستان دوره اول پسرانه شهید مجتبی اسدی و همچنین جشن غنچه ها مخصوص پیش دبستانی ها و جشن شکوفه ها ویژه نوآموزان کلاس اولی در پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی فردوسی این شهرستان برگزار شد.

حسین تقوی مدیر آموزش و پرورش رفسنجان در این آیین بیان کرد: از آنجاییکه شرایط کرونا وضعیت مشخصی ندارد باید با شرایط کرونایی عادت کرده و زندگی کنیم؛ آموزش علم و دانش هم از این قاعده مستثنی نبوده و باید با رعایت پروتکل بهداشتی ادامه داشته باشد.

وی بر رعایت مسائل بهداشتی توسط دانش آموزان تاکید داشت و اضافه کرد: سه اصل وزارت بهداشت شامل ماسک، فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود و همچنین کلاس ها باید تهویه لازم شامل پنجره یا درب باز داشته باشند.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان اظهار کرد: انسان در سختی ها و دشواری ها آزموده تر می شود و آینده را بهتر درک خواهد کرد.

وی افزود: خیلی از کسانیکه در جایگاه های متفاوت علمی قرار دارند در پشت همین نیمکت ها نشستند و با تلاش و کوشش توانستند به جایگاه علمی برسند و آینده خودشان را با دست خود ترسیم کردند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: شما فقط یک آینده در پیش رو ندارید، بلکه آینده های متفاوتی در پیش رو دارید با استفاده از شرایط موجود بهترین آینده را انتخاب کنید تا نام شما در مجامع بین المللی بدرخشد.

وی به اهمیت جایگاه علوم و دانش اشاره کرد و گفت: امروزه دنیا در انتظار دانشمندانی است که در زمینه کشف واکسن کرونا بتوانند به بشریت کمک کنند.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: انسان ها محتاج به دانشمندان هستند، در طول تاریخ هر کس دارای علم، دانش و ابتکار بود جامعه بشری را از لحاظ مادی و معنوی ارتقا داده است در صدرشان پیامبران، ائمه معصوم و دیگر دانشمندانی بودند که با سختی ها و دشواری هایی که تحمل کردند توانستند برای جامعه مفید باشند تا دیگران بتوانند از تجربیات آنها در امور مختلف استفاده کنند.

وی ادامه داد: جهش علم و تولید محصولات ناشی از علم بسیار چشمگیر است باید در این راه تلاش کنیم تا قافله عقب نمانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان زنگ مدارس کرونا مدارس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان