نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

برنامه محوری و تخصص گرایی در حوزه ورزش ضروری است

  • شناسه خبر: 179246
برنامه محوری و تخصص گرایی در حوزه ورزش ضروری است

نماینده مردم رفسنجان گفت: متخصصین جوان باید پا پیش بگذارند، راهکار ارائه دهند و اکثریت جوامع ورزش را نیز با خود همراه سازند تا به دور از هر نوع تنشی ورزش شهرستان در همه رشته ها به جایگاه واقعی خود برسد.

خانه » رفسنجان » برنامه محوری و تخصص گرایی در حوزه ورزش ضروری است

به گزارش خانه خشتی؛ نشستی پیرامون معرفی اهداف پویش ورزشی اوج صبح امروز با حضور نماینده مردم رفسنجان و جمعی از اعضاء پویش اوج در دفتر وی برگزار شد.

ابوالفضل برزگر دبیر پویش ورزشی اوج با بیان اینکه اهداف این پویش کمک به برنامه ریزی و ارائه راهکارهای علمی و تخصصی به متولیان ورزش است، گفت: مطالبه گری در پاسخگویی ، شفاف سازی عملکرد دست اندرکاران ورزش، کمک و درخواست از مسئولین ورزش جهت رعایت عدالت در تقسیم بندی بودجه های ورزشی، کمک و ارائه راهکار به برنامه محوری و تخصص گرایی در نهادهای ورزشی ، کمک به تفاهم بیشتر جوامع دانشگاهی و سازمانهای ورزشی و ترویج اخلاق ورزشی و کمک و ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشبرد ورزش بانوان مهمترین اهداف پویش ورزشی اوج است.

وی تصریح کرد: با همت مسئولین شهرستان باید در بحث پروژه‌های عمرانی ورزش از متخصصین رفسنجانی کمک گرفت و همچنین درصورت امکان از اعضای تخصصی پویش ورزشی اوج جهت مشاوره و همفکری با کارگروه ورزشی نماینده استفاده شود.
دکتر جلالی با تاکید بر ورود افراد متخصص در ورزش و با اذعان بر اینکه خرد جمعی برای رسیدن به یک هدف از دیدگاه های بنده است، بیان کرد: قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین از وظایف عمده و اساسی نمایندگان مجلس است و بنده در امور ورزش شهرستان پیگیری خواهم کرد که اجرای قوانین و دستورالعملها هر چه بهتر و تخصصی تر انجام شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: مراقب باشید ورزش با سیاست کاری ادغام نشود و ظرفیتها و پتانسیل های ورزشی شهرستان بازیچه جناح و جناح بازی ها نشود.

وی با بیان اینکه جوانان باید امیدواری را سرلوحه کار خود قرار دهند، ابراز کرد: متخصصین جوان باید پا پیش بگذارند و انتظار آقایان از من این نباشد انقلابی در ورزش به وجود آورم، متخصصین راهکار ارایه دهند و اکثریت جوامع ورزش را نیز با خود همراه سازید تا به دور از هر نوع تنشی ورزش شهرستان در همه رشته ها به جایگاه واقعی خود برسد.

جلالی اضافه کرد: در کارهایتان مانند خط کش باشید، باید نقطه شروع و حرکت را مشخص و نقطه پایان را هم ترسیم کنیم تا معیارهای ترسیم شده به طور مداوم اندازه گیری بشود.

در پایان جلسه هر کدام از دعوت شدگان در مورد مشکلات ورزش، طرح ها و پیشنهادات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جلسه پویش اوج نشست هم اندیشی پویش اوج نماینده مردم رفسنجان و انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان