در چهارمین روز از هفته دولت؛

دو طرح اشتغال صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان افتتاح شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 179127
دو طرح اشتغال صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان افتتاح شد + تصاویر

در چهارمین روز از هفته دولت دو طرح اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان افتتاح شد.

خانه » اقتصادی » دو طرح اشتغال صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان افتتاح شد + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز با حضور یوسف پور واجد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولان شهرستان، دو طرح‌ اشتغال صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان به بهره برداری رسید.

کارگاه تولید انواع نبات سی گل با اشتغالزایی ۱۱ نفر در روستای سعادت آباد اولین طرح امروز بود که با اعتبار ۷.۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

کارگاه تولیدی پوشاک خانم خدادادی نیز دیگر طرحی بود که با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار صندوق کارآفرینی امید و مابقی آورده شخصی با اشتغال زایی برای ۴ نفر در روستای قاسم آباد به بهره برداری رسید.

یوسف پور واجد مدیر صندوق کارآفرینی امید در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته چهار مرحله وام‌های تسهیلات روستایی را گرفتیم که ۱۰۲ میلیارد تومان بودجه استان کرمان بود و تا الان ۱۲۰ میلیارد تومان از چهار مرحله تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته وی در هفته دولت ۱۴ طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان با ۷۸ نفر اشتغال در شهرهای مختلف از جمله رفسنجان، فهرج، ریگان، کرمان و بافت افتتاح شده است.

عکس از مهدی محمودی مقدم

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
اشتغال صندوق کارآفرینی امید هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان