به مناسبت هفته دولت؛

چهار طرح جهاد کشاورزی در رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 179088
چهار طرح جهاد کشاورزی در رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

چهار طرح جهاد کشاورزی شامل ۲ طرح آبیاری نوین و ۲ طرح پرورش دام به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین شهرستان در رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

خانه » رفسنجان » چهار طرح جهاد کشاورزی در رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ طرح دامپروری و مرکز اصلاح نژاد دام آقای هجری در ۲۰‌ کیلومتری محور رفسنجان‌_ یزد اوّلین‌ طرحی بود که به بهره برداری رسید.

این مرکز در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد تومان احداث شده و برای ۵ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است و هم اکنون ۴۰۰ راس بز در این مرکز وجود دارد.

طرح پرورش گاو شیری غزنوی در ۲۵ کیلومتری محور رفسنجان‌ به یزد با پرورش ۳۰ راس گاوشیری دومین طرح جهاد کشاورزی رفسنجان بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

‌اعتبار ساخت و ساز این گاوداری ۲.۵ میلیارد تومان بوده‌ که برای چهار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

طرح آبیاری قطره ای ۱۳۸ هکتاری آقای هرندی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شامل ۳۴۰ میلیون تومان اعتبار شخصی و یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض دولتی سومین طرح جهاد کشاورزی بود که امروز توسط مسوولان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین طرح آبیاری زیرسطحی ۱۸ هکتاری در رستم‌ آباد هم به بهره برداری رسید که اعتبار بیش از ۷.۲ میلیارد ریال برای اجرای آن‌ صرف شده است این طرح در سال ۹۸ اجرا شده و دولت در سال گذشته ۱۳ میلیون‌ تومان‌ بلاعوض برای هر هکتار به مجری طرح اعطا کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان طرح های جهادکشاورزی هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان