کمک‌ مومنانه ۶۵‌ میلیون‌ ریالی بسیج دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان به نیازمندان

  • شناسه خبر: 178978
کمک‌ مومنانه ۶۵‌ میلیون‌ ریالی بسیج دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان به نیازمندان

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با جذب ۶۵ میلیون ریال توانستیم‌ ۳۲ سبد کالا تهیه و بین اقشار آسیب پذیر از ناحیه کرونا توزیع کنیم.

خانه » رفسنجان » کمک‌ مومنانه ۶۵‌ میلیون‌ ریالی بسیج دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان به نیازمندان

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا رحمانی در این باره گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، ابلاغیه ای که از طرف بسیج ادارات ابلاغ شده بود بسیج دانشگاه علوم پزشکی نیز در همین راستا اقدام کرد و از همکاران و کارمندان‌ این نهاد کمک هایی جذب کرد.

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: در بازه زمانی کوتاه ۱۰ روزه مبلغی افزون‌ بر ۶۵ میلیون ریال جمع آوری شد که اقلام و ارزاق معیشتی خریداری شود و در اختیار مستمندان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جمعا ۳۲ بسته هر بسته شامل برنج، رب گوجه، چای، روغن مایع، سویا، شکر، قند و ماکارونی تهیه شد و طبق هماهنگی با سپاه و بسیج ادارات این اقلام در بین کارمندان خود دانشگاه که نیاز به کمک داشتند تقسیم شد.

رحمانی گفت: دوره بعدی حرکت مومنانه در ماه صفر برگزار می شود تا بتوانیم همچنان به همشهریان و همکاران که زندگی آن ها به دنبال بیماری کرونا آسیب دیده است کمک کنیم.

در مراسم توزیع بسته ها علی خفاجه فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان ، دکتر رحمانی فرمانده بسیج دانشگاه علوم پزشکی ، حجت الاسلام صادقی مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از بسیجیان حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمک به نیازمندان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان