مدیرعامل شرکت گسترش آبیاران لوله رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی:

لازمه جهش تولید، حمایت دولت از بخش خصوصی است

  • شناسه خبر: 178875
لازمه جهش تولید، حمایت دولت از بخش خصوصی است

مدیرعامل شرکت گسترش آبیاران لوله رفسنجان گفت: بیشترین و موثرترین موضوعی که به بخش تولید می‌تواند کمک کند حمایت های دولت از بخش خصوصی است.

خانه » رفسنجان » لازمه جهش تولید، حمایت دولت از بخش خصوصی است

به گزارش خانه خشتی؛ استارت احداث و ساخت شرکت گسترش آبیاران لوله رفسنجان در سال ۱۳۹۲  کلید خورد و رسما از سال ۹۴ فعالیت خود را با  تولید انواع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن در امر آبیاری، آبرسانی و گازرسانی آغاز کرد.

کامبیز حزینی مدیر عامل شرکت گسترش آبیاران لوله در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی با موضوع جهش تولید اظهار کرد: باتوجه به مشکلات اقتصادی که کشور در سال های اخیر با آن دست به گریبان بوده و اهمیتی که وضعیت تولید برای رفع این بحران و مشکل نزد مسئولین کشور دارد این بخش می تواند موثرترین گزینه برای رفع محدودیت ها تلقی شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری هم با تاکیدی که بر این موضوع داشتند به خصوص عنوانی که برای سال جاری در نظر گرفتند در واقع تاکید موکدی بود برای دولت مردان کشور که با همت بیشتری به بخش تولید نگاه کنند و کمک های شایسته ای را برای رفع محدودیت ها در این بخش داشته باشند.

حزینی بیان کرد: بیشترین و موثرترین موضوعی که به بخش تولید می‌تواند کمک کند حمایت های دولت در بخش خصوصی است از جمله حمایت در بخش های بانکی ،مسائل گمرکی ، شرکت های پتروشیمی و… قطعا می‌تواند تاثیر به سزایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گسترش آبیاران لوله رفسنجان با اشاره به موانع سر راه تولید، گفت: ما واحدهای تولیدی و صنعتی زیاد و خوبی در شهرستان داریم که با مشکلات مالی متعددی دست به گریبان هستند باید حمایت شوند، واحد‌های تولیدی و صنعتی ارزشمندی در شهرک صنعتی وجود دارد و همچنین شرکت های بزرگ و عظیمی که باعث افتخار شهرستان هستند ولی با توجه به مسائل پیش آمده به سختی روزگار می گذرانند.

وی تنها راه حل برون رفت از بحران تولید را حمایت های موثر دولتی است دانست و گفت: در طول سال های اخیر فقط شعار شنیدیم هیچ اقدام موثری را شاهد نبودیم امیدواریم که شعارها تبدیل به عمل و در عالم واقع بتوانیم کمک و حمایت های دولت را داشته باشیم.

حزینی با بیان اینکه شخصا با کسب و کار های کوچک و خانگی خیلی اعتقادی ندارم، ادامه داد: به تعبیر من  کسب و کارهای کوچک مشاغل کاذبی به وجود می آورد ولی در شرایط اقتصاد فعلی می تواند موثر باشد چون بیکاری بیداد می‌کند روی هم رفته بد نیست ولی به عنوان شغل قابل اعتماد و قابل اعتماد برای جوانان نمی توان بر روید آن حساب کرد.

ضرورت ایجاد شغل های پایدار در رفسنجان 

وی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش و کمک به واحد های صنعتی که در حال فعالیت هستند و جلوگیری از تعطیلی آن ها و در کنار آن برای افزایش واحدها صنعتی می توانیم شغل های پایدار تری ایجاد کنیم.

حزینی ابراز کرد: تولید به تنهایی قادر نیست بار جهش تولید را به دوش بکشد و حمایت های گسترده ای را از ناحیه ی دولت و دولت مردان و وزارت صنایع را می طلبد اما بخش خصوصی یکی از موثرترین گروه هایی است که می‌تواند به این موضوع کمک کند و در نهایت شعار جهش تولید محقق شود.

مدیرعامل شرکت گسترش  آبیاران لوله رفسنجان به وضعیت این شرکت اشاره ای کرد و گفت: در شرایط موجود اقتصادی، برنامه ی همه ی واحد‌های تولیدی این است که از تعطیلی واحد ها جلوگیری کنند متاسفانه وضعیت به حدی اسفبار است و تلاش ما این است که این چرخه متوقف نشود و درگردش باشد.

وی ادامه داد: در مرحله ی بعد به توسعه و گسترش واحد تولیدی فکر می کنیم، سعی ما این است نیروهایی مشغول کار را در واحدهای تولیدی حفظ کنیم من و دیگر همکاران که واحد‌های تولیدی شهرستان را مدیریت می کنیم امیدواریم بتوانیم وضعیت موجود را حفظ کنیم و توسعه و گسترشی برای واحد های تولیدی شهرستان داشته باشیم و در راستای تحقق شعار جهش تولید قدم برداریم.

گفت و گو از فاطمه السادات حسینی

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهش تولید رفسنجان شرکت گشترش آبیاران لوله رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان